31 Ağustos 2011 Çarşamba

49Days/49 Gün (2011)

 
-Oyuncular -

-Konusu-
Shin Ji hyun kimseye zararı dokunmayan zengin bir ailenin kızıdır nişanlısı min ho ile evlilik hazırlıkları yaparken bir araba kazası geçirir komaya girer... ancak kaderinde ölmek yoktur o yüzden ruhu hala yaşıyordur... eğer 49 gün içerisinde onu seven 3 kişinin saf parıltıdaki gözyaşı damlarını toplayabilirse yaşama geri dönecektir...

-karakterler-


Shin Ji Hyun

Tam anlamıyla pollyana :) bana göre ölmeyi hiç hak etmeyen. saflığı yüzünden kandırılmış yanlış kişiye güvenmiş insan....


Song Yi Kyung

Song Yi Kyung  5 yıl öncesine kadar çocukluk arkadaşı, sevdiği tek adamı kaybedince depresyona girmiştir... hayat artık onun için anlamsızdır...intihar etmek isterken Shin Ji Hyun'un kaza yapmasına neden olur... sefil bir hayat süren Yi kyung'un yaşamını Shin Ji Hyun hareket katacak ve bir çok şeyi açıklığa kavuşturacaktır..


Han Kang 

Ji Hyun'un liseden arkadaşı...bana göre onu en iyi tanıyan insan... Ji Hyun'a duyduğu aşk ve öğrendikleri sayesinde 49 gün boyunca ji hyun'a yardım edecek kişidir...

Eğer diziyi izlemediyseniz bu küçük kısmı okumayın :D han kang hakkında bunları söylemezsem olmaz yani

... bana göre ji hyun'u büyük bir aşkla seven ve onu en iyi tanıyan kişi olduğu için ilk önce o tanıdı ji hyun'u 49 gün içerisinde onu ne kadar çok sevdiğini ve yaşaması için herşeyi yaptı ( evet evet bildiniz dizide sempati duyduğum karakter bu :D ) o yüzden ilk damla han kang'tan geldi... ve diziyi izlerken git sarıl şu kıza dedim :D anında oldu :D vee tabi tüh be keşke başka bişi isteseydim dedim her zamanki gibi ama ne kadar romantik olmasına rağmen o sahnede güldüm :D (evet ben böyle bir insanım :D) 

öhöm han kang hakkında bu kadar devam edebilirsiniz okumaya :D


kang min ho 

Gözünü Hırs,Para bürümüştür bunlar için herşeyi yapabilir... In Jung ile planlarını gerçekleştirirler ama herşey planlandığı gibi gitmez...


Shin In Jung 

Sözde Ji Hyun'un en iyi arkadaşı... ama bence değil sonunda onun için ağlamış olsa bile pişmanlığındandı...
shin ın jung karakterinden çıkarmamız gereken ders, bir insanın kıskançlık ve hırs yüzünden neler yapabileceğini gösterdi...
yine diziyi izlemediyseniz bu küçük bölümü okumayın lütfen...

...Kıskançlığı gereksizdi bence In Jung'un belkide Ji Hyun varlıklı ve iyi bir ailesi var diye kıskanmış olabilir ama dizide söylediği gururunun kırılması ve küçük düşürülmesi gibi durumlar yoktu bence Shin Ji Hyun en yakın arkadaşına yardım etmek isteyen bunun içinde herşeyi yapan bir kızdı... In Jung'un bunu kullanması ve sonra intikam alması büyük bir ayıptı bence...

devam edebiliriz :D:D


Scheduler / Song Yi Soo 

Meşhuur ruh bekçimiz :D dizinin eğlence kaynağı diyebiliriz ama oda büyük bir acı çekti... genç yaşta öldüğü için arkada bıraktığı tamamlayamadığı önemli bir işi olduğu için, gönüllü ruh bekçisi olmuştur...


Park Seo Woo

Ji hyun'un diğer arkadaşı bana göre en has kankası :D dizide biraz arka planda kalıyor ama görevini yapıyor yinede...

karakterler bu kadar şimdi gelelim beni etkileyen  sahne/replik vb... şeylere :D

bir ruh bekçisi insan ilişkilerini karışmaz... tekrar: bir ruh bekçisi insan ilişkilerine ka-rış-maz! 
bu ikili çok iyiydi özellikle diyalogları :D
bu sahnede kopmuştum :D:D:D

bu sahnede çok güzeldi...

Han Kang! senin gibi bir insan var mı? varsa neden ben hiç rastlamıyorum? q2

-replikler-
gözyaşları duyguların ifadesidir... (Ruh bekçisi-Yi Soo)

 insan kalbi değişkenliği ile ünlüdür duygular hep aynı kalmaz (ruh bekçisi-Yi Soo)

derler ki; biribirlerini yanlış anlayan insanlar aslında biribirleri seven insanlardır...(Shin Ji Hyun) 

birini çok seversen yanlış anlaşıldığında dahi söyleyemeyeceğin şeyler olur... (han kang'ın annesi)

 hatırım için mutlu olacağına söz ver. pişmanlıkla gitmeme izin verme ki yeni bir hayata başlayabileyim
Yi kyung hatırım için mutlu ol... (ruh bekçisi-Yi soo)


Ji Hyun, bir şey söylememe sebebini...şimdi anladım
sen... yalnızlıkla edebiyete kavuşurken...geride kalan kişilerin...rahat etmesini istedin
dediğin gibi 49 günün... senin için bir armağan olduğuna inanıyorum...çünkü bu zaman zarfında pek çok şey yerini buldu
sende öyle neredeysen mutlu ol ji hyun... (Han Kang)


Nişan töreninde ayakkabım kopmuştu... o zaman bana ayakkabılarını verdin...
samimiyetle yalın ayak peşimden geldin tam zamanında, ayakkabını benim için çıkardın
derler ki... ayakkabı bir kadının gururudur... ama sen o anda gururunu benim için bir yana attın...
nişan töreninden bu yana aklımda kalan en belirgin şey bu anımız çünkü sen benim arkadaşımsın...(Shin Ji Hyun- işte bu sözle In Jung'u bitirmişti...)


notlar: -Hangi bölüm unuttum ama han kang'ın söylediği şarkı (Ji hyun'un en sevdiği şarkı) bigbang'ın sunset glow şarkısı değil mi ya ?
- dizinin OST'si çok güzel kesinlikle dinleyin...
-Bi secret garden dokundurması vardı sanki dizide :D repliklerde geçmişti :D
- In jung'un telefon melodisi City hunter ost'sinden değil mi ya :D
-birde Nam Gyu ri dışındaki tüm oyuncuları daha önce izlediğim dizi filmlerden tanıyorum :D Ruh bekçimiz daha önce return of the iljimae dizisinde oynuyordu :D
- Ruh bekçimizin seside ne güzelmiş öyle :D
- o gözyaşı kolyesini beğendim :D aha satıyorlarmış internet üzerinden ama mavisini :/ buradan bakabilirsiniz...

0 yorum:

Yorum Gönder

Etkiketler

2012 (2) 2013 (1) 3İdots (1) 49days (3) A Gentleman's Dignity (1) Aashiqui (1) Aditya Roy Kapoor (2) AGD (1) ailee (1) Alia Bhatt (1) aliee (1) andrea chen (1) ariel lin (3) b2st (9) bap (1) beast (11) Bigbang (4) blogger ödülleri (1) boa (2) bolin chen (3) Bollywood (2) btob (2) buluşma (3) bunlara artık bir isim vermek lazım ya (19) buse (34) büşra (12) cadı (1) chanyeol (1) chen you qing (1) chuno (2) cityhunter (3) Cnblue (4) Cross Gene (2) cyrano (1) dahee (1) Dan Worrawech (1) dating agency (1) Davichi (1) dbsk (3) December (1) diğer (1) diğer... (25) ding li wei (1) donghae (2) dongwoo (1) dongwoon (2) Drama/Film (18) dreamhigh (1) dujun (2) düşündüklerim (1) ELF (2) erich gonzales (1) eunhyuk (2) evrensel değerler (1) exo (1) favoriler (1) film (2) first love (1) FTısland (3) geunchogo (3) gikwang (2) gyebaek (1) Ha Ji Won (1) Han Ji Min (1) hangeng (1) hayeonsoo (2) heechul (2) henry (1) heo yi jae (1) Hindistan (1) hoya (1) Hyun Bin (1) hyunseung (2) iljimae (1) İnfinite (3) Ji Hyun Woo (1) ji sung (1) jonghyun (2) jumong (1) jung ryu won (1) junhyung (4) jyj (2) K-rock (1) K.will (1) Kajol (1) kangin (2) Kdrama (13) kibum (1) kim kyung min (1) king of dramas (1) kişisel (4) kitap (1) Kmovie (1) Kpop (17) Kyuhyun (6) ledapple (1) lee bo young (1) lee jong hyuk (1) Lee Seo Jin (1) leeteuk (2) li da ren (1) love sick (2) maggie (1) mario maurer (1) mblaq (4) midnight (2) mim (21) misa (2) missa (2) monstar (2) Moon Chae Won (1) mubankistanbul (2) My Name is Khan (1) mygirl (1) myungsoo (1) ne var ne yok (2) nell (1) nightsun (18) oh ji ho (1) OST (4) öğrencilik (1) park shi hoo (1) parkhyoshin (1) princessman (1) Prosecutor Princess (1) protecttheboss (2) QIHM (1) ren (1) ryeowook (2) saçmalamalar (1) safirmavisi (1) Sat2Mon (1) secretgarden (3) Shahrukh Khan (1) shindong (2) Shradda Kapoor (2) Sidharth Malhotra (1) single dad in love (1) siwon (4) Sj (3) SNSD (1) sooyoung (1) Student Of The Year (1) suddenly it's magic (1) Suju (12) sunggyu (2) sungjong (1) sungmin (2) sungyeol (1) sunny wang (1) şarkı çevirisi (2) T-ara (1) takıntı şarkılar (8) Tayland (2) thai movie (1) The Melody (1) Trax (1) TVXQ (3) ukiss (2) Varun Dhawan (1) Victoria Sung (1) Wonder girls (2) woohyun (1) yanlış numara (1) yeni yıl (2) Yesung (4) Yiruma (1) yisan (1) yok artık (1) Yoo In Na (1) yoseob (3) zelo (1) zhoumi (3)