8 Ağustos 2011 Pazartesi

içimde kalmasın :D



içimde kalmasın söyleyimde rahatlayım bari :D:D gece gece neden bu kadar sinirlendim bilmiyorum...bunun sebebi yaklaşık iki buçuk ay önce şerefsizin tekinin yaptıklarıda olabilir (evet hala sindiremiyorum biliyorum bi yakalasam onu eşşek sudan gelene kadar döveceğim dua edelimde bu yıl aynı sınıfa düşmeyelim yoksa gebertirim onu bu yıl içinde sağ çıkamaz.. q2q2 ) ...kafamın karışık olmasıda... kafamın karışık olmasıda kendi suçum... (biliyorum mal mısın kendi kafanı niye kendi kendine karıştırıyon diyeceksin... haklısın) şimdi yaklaşık 6 ay önce doktorluk mesleğinin tam bana uygun olduğunu düşünmüş ve karar vermiştim o yüzden bu yıl sonunda sayısal bölümünü seçtim... dün ise kendi kendime ''doktor olucam diyosunda o kadar yıl okuyabilecekmisin lan'' dedim demez olaydım.... şimdi ise o kadar yıl okuyamazsam ya meslek bana uygun değilse diye düşünüp duruyorum... 
sonra doktorluk olmassa hangi mesleği seçim ozaman dedim? yine demez olaydım onun hakkındada düşünüp duruyorum... kendi kendime iş çıkardım işte düşün düşün.....

sinirlenmemin diğer bi sebebide sıkılmam zaten... insan tatilde bu kadar boş mu otur ya dizi izle izle izle ondan da sıkıldım tüm dizileri bitirdim izliycek bişide kalmadı zaten.... ben sıkılmasam böyle şeyler olmaz zaten biliyorum... o konudada neyse kimseyi suçlamıyorum abimle beraber çekiyoruz bu cezayı valla :(:(


neyse birazda gelecek günlerde yazacaklarımdan bahsedelim :D city Hunter'i yazmayı düşünüyorum...ondan sonra da geunchogo'yu (bitirmeme az kaldı :(:( ) sonrada biraz kitaplar hakkında bişiler yazmak  istiyorum :D:D bakalım neyse başınızı biraz ağrıttığım için çok çok özür dilerim ama anlatınca rahatladım valla :D:D

Not: gif biraz alakasız oldu gibi sanki ama ryeowook da benim gibi sinirlenmiş belli...

0 yorum:

Yorum Gönder

Etkiketler

2012 (2) 2013 (1) 3İdots (1) 49days (3) A Gentleman's Dignity (1) Aashiqui (1) Aditya Roy Kapoor (2) AGD (1) ailee (1) Alia Bhatt (1) aliee (1) andrea chen (1) ariel lin (3) b2st (9) bap (1) beast (11) Bigbang (4) blogger ödülleri (1) boa (2) bolin chen (3) Bollywood (2) btob (2) buluşma (3) bunlara artık bir isim vermek lazım ya (19) buse (34) büşra (12) cadı (1) chanyeol (1) chen you qing (1) chuno (2) cityhunter (3) Cnblue (4) Cross Gene (2) cyrano (1) dahee (1) Dan Worrawech (1) dating agency (1) Davichi (1) dbsk (3) December (1) diğer (1) diğer... (25) ding li wei (1) donghae (2) dongwoo (1) dongwoon (2) Drama/Film (18) dreamhigh (1) dujun (2) düşündüklerim (1) ELF (2) erich gonzales (1) eunhyuk (2) evrensel değerler (1) exo (1) favoriler (1) film (2) first love (1) FTısland (3) geunchogo (3) gikwang (2) gyebaek (1) Ha Ji Won (1) Han Ji Min (1) hangeng (1) hayeonsoo (2) heechul (2) henry (1) heo yi jae (1) Hindistan (1) hoya (1) Hyun Bin (1) hyunseung (2) iljimae (1) İnfinite (3) Ji Hyun Woo (1) ji sung (1) jonghyun (2) jumong (1) jung ryu won (1) junhyung (4) jyj (2) K-rock (1) K.will (1) Kajol (1) kangin (2) Kdrama (13) kibum (1) kim kyung min (1) king of dramas (1) kişisel (4) kitap (1) Kmovie (1) Kpop (17) Kyuhyun (6) ledapple (1) lee bo young (1) lee jong hyuk (1) Lee Seo Jin (1) leeteuk (2) li da ren (1) love sick (2) maggie (1) mario maurer (1) mblaq (4) midnight (2) mim (21) misa (2) missa (2) monstar (2) Moon Chae Won (1) mubankistanbul (2) My Name is Khan (1) mygirl (1) myungsoo (1) ne var ne yok (2) nell (1) nightsun (18) oh ji ho (1) OST (4) öğrencilik (1) park shi hoo (1) parkhyoshin (1) princessman (1) Prosecutor Princess (1) protecttheboss (2) QIHM (1) ren (1) ryeowook (2) saçmalamalar (1) safirmavisi (1) Sat2Mon (1) secretgarden (3) Shahrukh Khan (1) shindong (2) Shradda Kapoor (2) Sidharth Malhotra (1) single dad in love (1) siwon (4) Sj (3) SNSD (1) sooyoung (1) Student Of The Year (1) suddenly it's magic (1) Suju (12) sunggyu (2) sungjong (1) sungmin (2) sungyeol (1) sunny wang (1) şarkı çevirisi (2) T-ara (1) takıntı şarkılar (8) Tayland (2) thai movie (1) The Melody (1) Trax (1) TVXQ (3) ukiss (2) Varun Dhawan (1) Victoria Sung (1) Wonder girls (2) woohyun (1) yanlış numara (1) yeni yıl (2) Yesung (4) Yiruma (1) yisan (1) yok artık (1) Yoo In Na (1) yoseob (3) zelo (1) zhoumi (3)