23 Eylül 2011 Cuma

son günlerde ne var ne yok? :D

(k5 ne ya diye sormayın bana :D ahanda yukardaki ifadedir :D )

evet efenim hep mi dizi film müzik tanıtacağız :D birazda başka şeyler yazayım buraya :D  eee malumunuz okullar açıldı. bende bir öğrenci olduğum için :D pek sık gireyemeyebilirim internete :) ama bizim okulda genelde atraksiyon bol olur :D şu ana kadar olmadı ama :D olursa yazarım merak etmeyin :D:D en son bir hafta önce falan greatless love'u bitirdim. onuda yazacağım merak etmeyin. özellikle dok go jin! süper karakterdi :D neyse daha sonra bigbang ve jyj hakkında özel bir yazı yazacağım ^_^  bir de geçen gün olan bir olayı anlatmak istiyorum size :D


anneme okulda geçen bir şeyi anlatıyorum hocalarla ilgili (evet evet, okulda olanları anneme anlatıyorum :D anlatmazsam başımın etini yiyor çünkü :D )

''bütün millet süleyman hocayı kötülüyor yav. tırsmaya başladım adamdan gerçi daha dersimize girmedi...''
''sanmam herkes törende tezaruat ediyor adama'' (evet doğrudur :D süleyman hoca kürsüye çıktığında tribünden beter olur bizim okul :D)
''haaa birde yeni bir geometri hocamız var... o adamı da çok sevdim :D dehşet laf sokuyor :D:D'' (evet laf sokma ilgi alanlarıma giriyor :B)
''adı ne?''
''oktay mış soy adını unuttum :D giresun luymuş bide''
ahanda bunu söyleyince bulaşıkları yerleştiren annem gayet ciddi olarak döndü ve...
''sizin okuldaki bütün matematikçiler karadeniz'li mi ya?''


aynen yukardaki gibi güldüm duruma :D ama dehşet genelleme yaptı annem :D çünkü mustafa hoca'da (geçen sene matematik dersimize giren hocamızdır ) karadenizliydi :D  bu daha bişi değil daha şapşalca konuşmalarımız var annemle :D hatırlamıyorum ama şu an :D bir yerlere yazmışımdır kesin bulunca koyarım buraya :D:D 

bide super junior konuşmalarımız vardır :D:D kendisine mr.simple şarkısını dinletince evde 3 gün Alright! diyerek dolaştı :D:D geçenlerde performanslarını izliyordum :D geldi yanıma ''senin ki hangisi'' diye sordu ya :D:D öldüm resmen :D ama kadın beni tanıyor kardeşim :D cevap bellidir bende :D Kyuhyuun :D (kıymetimi bilsin eşşek :D) sonra onunda gençken sevdiği bir grup olduğunu öğrendim k5 grup dağılmış tabi sonra :/ 

neyse sanırım ben çok konuştum :D haydi size iyi geceler :D 

0 yorum:

Yorum Gönder

Etkiketler

2012 (2) 2013 (1) 3İdots (1) 49days (3) A Gentleman's Dignity (1) Aashiqui (1) Aditya Roy Kapoor (2) AGD (1) ailee (1) Alia Bhatt (1) aliee (1) andrea chen (1) ariel lin (3) b2st (9) bap (1) beast (11) Bigbang (4) blogger ödülleri (1) boa (2) bolin chen (3) Bollywood (2) btob (2) buluşma (3) bunlara artık bir isim vermek lazım ya (19) buse (34) büşra (12) cadı (1) chanyeol (1) chen you qing (1) chuno (2) cityhunter (3) Cnblue (4) Cross Gene (2) cyrano (1) dahee (1) Dan Worrawech (1) dating agency (1) Davichi (1) dbsk (3) December (1) diğer (1) diğer... (25) ding li wei (1) donghae (2) dongwoo (1) dongwoon (2) Drama/Film (18) dreamhigh (1) dujun (2) düşündüklerim (1) ELF (2) erich gonzales (1) eunhyuk (2) evrensel değerler (1) exo (1) favoriler (1) film (2) first love (1) FTısland (3) geunchogo (3) gikwang (2) gyebaek (1) Ha Ji Won (1) Han Ji Min (1) hangeng (1) hayeonsoo (2) heechul (2) henry (1) heo yi jae (1) Hindistan (1) hoya (1) Hyun Bin (1) hyunseung (2) iljimae (1) İnfinite (3) Ji Hyun Woo (1) ji sung (1) jonghyun (2) jumong (1) jung ryu won (1) junhyung (4) jyj (2) K-rock (1) K.will (1) Kajol (1) kangin (2) Kdrama (13) kibum (1) kim kyung min (1) king of dramas (1) kişisel (4) kitap (1) Kmovie (1) Kpop (17) Kyuhyun (6) ledapple (1) lee bo young (1) lee jong hyuk (1) Lee Seo Jin (1) leeteuk (2) li da ren (1) love sick (2) maggie (1) mario maurer (1) mblaq (4) midnight (2) mim (21) misa (2) missa (2) monstar (2) Moon Chae Won (1) mubankistanbul (2) My Name is Khan (1) mygirl (1) myungsoo (1) ne var ne yok (2) nell (1) nightsun (18) oh ji ho (1) OST (4) öğrencilik (1) park shi hoo (1) parkhyoshin (1) princessman (1) Prosecutor Princess (1) protecttheboss (2) QIHM (1) ren (1) ryeowook (2) saçmalamalar (1) safirmavisi (1) Sat2Mon (1) secretgarden (3) Shahrukh Khan (1) shindong (2) Shradda Kapoor (2) Sidharth Malhotra (1) single dad in love (1) siwon (4) Sj (3) SNSD (1) sooyoung (1) Student Of The Year (1) suddenly it's magic (1) Suju (12) sunggyu (2) sungjong (1) sungmin (2) sungyeol (1) sunny wang (1) şarkı çevirisi (2) T-ara (1) takıntı şarkılar (8) Tayland (2) thai movie (1) The Melody (1) Trax (1) TVXQ (3) ukiss (2) Varun Dhawan (1) Victoria Sung (1) Wonder girls (2) woohyun (1) yanlış numara (1) yeni yıl (2) Yesung (4) Yiruma (1) yisan (1) yok artık (1) Yoo In Na (1) yoseob (3) zelo (1) zhoumi (3)