5 Eylül 2011 Pazartesi

Son zamanlarda neler dinliyorum...

eveet :D gelelim dilime dolanan dinlemeden duramadağım şarkılara :D:D


bigbang! olmazki onların 20 tane daha albümleri çıksada ben yine Haru Haru, Lies,Tell me goodbye dinlemekten vazgeçmem....



T-ara bunlar gerçekten çok iyi! şarkıları süper! favorilerim like the first time why are you being like this (aha işte bu şarkıyı dinlemeden edemiyorum) ve I go crazy because You kesinlikle dinleyin derim ;)






Super Junior M perfection Japonca ver. destiny şarkısı süper perfection'un japoncasıda güzel ama ben korecesini daha çok seviyorum o yüzden o versiyonunu dinleyin :D (çaktırmayın youtubede japoncasını bulamadım yani varda ses çok kötü ama siz yinede indirip dinleyin :D)  bonus şarkı olarakta memories'i tafsiye ediyorum size ;)

Trax cidden yetenekliler özellikle gitarist jung mo (kıskanıyorum vallahi ben onu ne güzel gitar çalıyor öyle)
dilimden düşmeyen dinlemeden edemediğim şarkısı Let You Go... Oh my godness'ide tafsiye ederim


Beast... son çıkardıkları albümdeki her parça güzel diyebilirim ama benim favorilerim Virus ve Back To you



49 Days OST... dinle dinle bıkmıyorum desem yeridir  My Heart Was One - J-Symphony 
şarkısı harika vede Puppet/Scarecrow/허수아비 - Jung Il Woo   
kesinlikle dinleyiniz :)


hala mı bunun OST'sini dinliyorsun diyeceksiniz evet :D özellikle Suddenly şarkısı favorimdir ;) birde lonely day   

şimdilik bu kadar daha sonra size yabancı şarkılardanda bir kaç şarkı önereceğim ;)

2 yorum:

Lee dedi ki...

Bigbang ve T-ara, iki harika grup. Çok seviyorum şarkılarını, hepsi kaliteli :)

Nightsun dedi ki...

aynen :) t-ara cidden kaliteli bir grup bigbang tartışılmaz zaten :) ama super junior'nun da süper şarkıları vardır :) bu üç grup vazgeçilmezim zaten :D

Yorum Gönder

Etkiketler

2012 (2) 2013 (1) 3İdots (1) 49days (3) A Gentleman's Dignity (1) Aashiqui (1) Aditya Roy Kapoor (2) AGD (1) ailee (1) Alia Bhatt (1) aliee (1) andrea chen (1) ariel lin (3) b2st (9) bap (1) beast (11) Bigbang (4) blogger ödülleri (1) boa (2) bolin chen (3) Bollywood (2) btob (2) buluşma (3) bunlara artık bir isim vermek lazım ya (19) buse (34) büşra (12) cadı (1) chanyeol (1) chen you qing (1) chuno (2) cityhunter (3) Cnblue (4) Cross Gene (2) cyrano (1) dahee (1) Dan Worrawech (1) dating agency (1) Davichi (1) dbsk (3) December (1) diğer (1) diğer... (25) ding li wei (1) donghae (2) dongwoo (1) dongwoon (2) Drama/Film (18) dreamhigh (1) dujun (2) düşündüklerim (1) ELF (2) erich gonzales (1) eunhyuk (2) evrensel değerler (1) exo (1) favoriler (1) film (2) first love (1) FTısland (3) geunchogo (3) gikwang (2) gyebaek (1) Ha Ji Won (1) Han Ji Min (1) hangeng (1) hayeonsoo (2) heechul (2) henry (1) heo yi jae (1) Hindistan (1) hoya (1) Hyun Bin (1) hyunseung (2) iljimae (1) İnfinite (3) Ji Hyun Woo (1) ji sung (1) jonghyun (2) jumong (1) jung ryu won (1) junhyung (4) jyj (2) K-rock (1) K.will (1) Kajol (1) kangin (2) Kdrama (13) kibum (1) kim kyung min (1) king of dramas (1) kişisel (4) kitap (1) Kmovie (1) Kpop (17) Kyuhyun (6) ledapple (1) lee bo young (1) lee jong hyuk (1) Lee Seo Jin (1) leeteuk (2) li da ren (1) love sick (2) maggie (1) mario maurer (1) mblaq (4) midnight (2) mim (21) misa (2) missa (2) monstar (2) Moon Chae Won (1) mubankistanbul (2) My Name is Khan (1) mygirl (1) myungsoo (1) ne var ne yok (2) nell (1) nightsun (18) oh ji ho (1) OST (4) öğrencilik (1) park shi hoo (1) parkhyoshin (1) princessman (1) Prosecutor Princess (1) protecttheboss (2) QIHM (1) ren (1) ryeowook (2) saçmalamalar (1) safirmavisi (1) Sat2Mon (1) secretgarden (3) Shahrukh Khan (1) shindong (2) Shradda Kapoor (2) Sidharth Malhotra (1) single dad in love (1) siwon (4) Sj (3) SNSD (1) sooyoung (1) Student Of The Year (1) suddenly it's magic (1) Suju (12) sunggyu (2) sungjong (1) sungmin (2) sungyeol (1) sunny wang (1) şarkı çevirisi (2) T-ara (1) takıntı şarkılar (8) Tayland (2) thai movie (1) The Melody (1) Trax (1) TVXQ (3) ukiss (2) Varun Dhawan (1) Victoria Sung (1) Wonder girls (2) woohyun (1) yanlış numara (1) yeni yıl (2) Yesung (4) Yiruma (1) yisan (1) yok artık (1) Yoo In Na (1) yoseob (3) zelo (1) zhoumi (3)