15 Ocak 2012 Pazar

Birbirinden mükemmel 5 ses... TVXQ!




Eğer bir Cassipeia iseniz;

Yunho'nun karizmasına.... (bknz: http://28.media.tumblr.com/tumblr_lt0cg2SIx51r1obk0o1_500.jpg)

Junsu'nun mükemmel sololarına.... (aşağıda var. :D)

Jaejoong'un insanı ağlatacak potansiyeldeki sesine...

Yoonchun'un ingilizcesine (ilk çıkış yaptıklarında nasıldı biliyorum ama şu an yoochun'un ingilizcesi gayet güzel :) )

Changmin'in yüksek notalarına (Highnote olarakda bilinir)...

Alışmalısınız :))


soldan sağa doğru-- Junsu,yoonchun,jaejoong,Changmin,Yunho.

TVXQ grubu kpop'u asyaya yayan sonrada bütün dünyaya yayılmasına öncü olan gruptur. Bir daha da arasan böyle bir grup kurulmaz arkadaş. Her grup üyesinin mi sesi süper olur? bunlarda oluyor :D

Grup ilk 26 aralık 2003'te çıkış yaptı. debut hallerini ne siz sorun ne ben söyliyim. ama görmek istiyorsanız alttaki videoyu izleyebilirsiniz :)





Grup üyeleri Yunho (U-know), Jaejoong(Hero), Yoonchun(Micky), Junsu(Xiah) ve Changmin(Max) dir. Liderimiz Yunho :) Changmin dışında grup üyelerinin hepsi 1986 doğumlu :) Changmin is 1988 doğumlu ^^

grubun en güçlü sesleri diye bir ayrım yapamayacağım. Çünkü hepsinin sesi harika bana göre ballad,pop,rock vb... türleri rahatlıkla söylecek bir sesleri var :)

TVXQ sadece sanatçı kimlikleriyle değil bestekar ve şarkı yazı kimlikleri ile de tanınırlar :)



gelelim herkese k-pop'u sevdiren o 'mirotic' parçasına... grup çıkış yaptıktan 5 yıl sonra bu parçayla resmen zirveye oturdular. zaten korede milyonlarca hayranı olan grup, dışa açılarak zirvedeki yerlerini sağlama aldılar :) 



ben birde japonca parçalarını çok seviyorum :) bolero da onlardan birisi. harika tek kelimeyle. :) birazda sevdiğim diğer parçaları dinleyin...



YunJae rap'ini çok seviyorum bu şarkıda :)




Yoochun'un ingilizcesini görebilirsiniz burada :) (girl swear diyişine ölll :D *fangirlmodon*)

bu şarkı çok güzel :) ayrıca changmin'in yüksek notalarını bol bol duyabilirsiniz burada :D



in heaven güzel şarkıdır kesinlikle dinleyin :) ayrıca bir hikaye klibi olmasıda ayrıcalık :)

hikaye klibi dedim ama before u go'nun da öyle bir klibi var onuda paylaşıyım :)


en sevdiğim japonca şarkılardan biridir buda :))

ayy girl :) dünya çapında yaptıkları ingilizce albümlerinden :))


 işte jaejoong'un insanı ağlatacak potansiyeldeki sesi T.T (dağıtır şarkı. uyarıyım :D) 

diğer solosu Protect the boss ost'sin den :)

buda Junsu'nun solosu :)

nasıl desem.... bayılıyorum yav ben bu şarkıya :D



back to tomorrow da güzeldir :)





grup koreceden çok japonca albüm ve single çıkarmıştır. buda onların yılın neredeyse çoğunu japonyada geçirmesini sağlıyordu... Ancak işin birde görülmeyen yüzü var ki bu onları pes etme daha doğrusu 'yeter' deme noktasına getirmişti....




Ayrılma davasından bahsediyorum tabikide. TVXQ o kadar çalışmasına rağmen lanet olası şirketleri SM Ent. borçlu olarak gözükmüşlerdir. Ama bu işin suçu tamamen SM'e aittir. Japonyada yapılan bir dolu konserlerin her ihtiyacını TVXQ karşılamıştır.(Normalde bu ihtiyaçların şirket tarafından karşılanması gerekir.)  TVXQ ünlü oluşu zirvede oluşu albümlerinin çok satması madolyonun sadece görünen yüzüdür. madalyonun diğer yüzü ise SM'nin pisliklikleriyle dolu. mirotic albümünün o kadar satış yapmış hatta ellerinde albümün tek bir kopyası bile kalmamış olsa bile TVXQ o albüm satışlarından gelen gelirden bir kuruş bile alamamıştır. kısacası SM yan gelip yatmış, hem grubu maaşısız çalıştırmış bütün masrafları onun üzerine yıkmış, sonrada grup üyelerinden karşı çıkan olunca hem suçlu hem güçlü olarak gruba yapmadığını bırakmamıştır....




2009 yılında JYJ(jaejoong,Yoonchun,Junsu) üçlüsü SM şirketine dava açtılar... dava açmalarının sebebi gayet mantıklı olarak SM'in onlara ücret ödemediği köle gibi çalıştırdığı vb şeylerdi....


JYJ üçlüsü gruptan ayrılmak istemediler.Sadece şirketlerinden ayrılmak istediler. Ama lanet olası şirket yüzünden grup ikiye bölündü. Homin ikilisininde neden hala o şirkette kaldıkları meçhul doğrusu.(yada ben bilmiyorumdur. bu konuda birşey biliyorsanız söyleyin lütfen^^) 





2009 yılında dava açıldığında TVXQ grubunun faaliyetleri 1 yıl boyunca durduruldu.  dava sonucu olarak bu üçlü dava süresi boyunca üçlü olarak faaliyetlerine devam edebilir kararı çıktı... yarım yıl daha japonyada çalıştıktan sonra Avex(Sm'in japonyada ortak olarak çalıştığı şirket.) TVXQ'nun 2010 yılındaki faaliyetlerini iptal ettiğini açıkladı. Daha sonrada JYJ üçlüsü şirketten ayrılarak kendi yollarına devam ettiler. Bu sırada SM 2010 yılında TVXQ'nun ikili olarak devam edeceğini açıklamış ve Homin ikilisi SMTown konserlerinde fotoğraf çekimlerinde boy gösterdiler.


buda beraber olarak son performansları :(

aslına bakılırsa çokta ayrıntılı yazmadım bu konuyu. Çünkü çok ayrıntı ve olay var ben sadece olayın özetini ve birazda kendi yorumlarımı katarak yazdım :) olayları daha ayrıntılı öğrenmek istiyorsanız LunaReds ekibinin yazıdğı bu yazıları okuyabilirisiniz. Ayrıca bu yazımda da onları kaynak olarak kullandım :) teşekkür edriyorum kızlar size :)





benim yorumuma gelince JYJ %100 haklı davada. adam hep bunlara maaş vermesin hemde köle gibi çalıştırsın. Allah aşkına kaçıncı yüzyılda yaşıyoruz biz?! Bir yere kadar sabredersin zaten. bu çocuklarda sabır taşı değil ki kardeşim. burada birşey belirtmeliyim JYJ veya Homin'in den birini suçlamak zorunda hissetmeyin kendinizi. Çünkü burada bir suçlu varsa oda kesinlikle SM şirketidir.

Şimdi ise JYJ C-jes ent. bağlı olarak TVXQ'dan ayrı olarak faaliyetlerini sürdürmektedirler. Ama bu sanıldığı kadar kolay değil. Çünkü SM bir türlü yakalarını bırakmıyor çocukların şu son iki yılda bile ne kadar çok şey yaşadılar. buraya yazmak çok uzun olacak o yüzden siz burdan neler yaşadığını okuyun. ^^




bütün bu yaşananlara rağmen cassiopeia'lar ne JYJ'yi ne de TVXQ yu yalnız bırakmışlardır. Zaten birgün Cassiler ve ELF ler birleşip SM'yi lee so man'ın başına yıkacak. inanıyorum buna. 

ne kadar zorluklar atlatmış olsalarda hala dimdik ayaktalar. pek az kişi başarır bunu. O yüzden hem homin'i hemde JYJ'i dinler takip ederim ben. sizde öyle yapın lütfen :) çünkü onların herkesten çok desteğe ihtiyacı var :)

JYJ ve Homin şu an ayrı olabilirler ama fanlarının ve kendi yüreklerinde, onlar her zaman bir aradalar...

evet bu yazımnda bu kadar çok uzun oldu biliyorum :D buraya kadar okuduğunuz için teşekkürler son olarakta bu güzel performansı verir giderim :) 


Not: sondaki çığlıklara dikkat edin sağır olmayın.

4 yorum:

seidou dedi ki...

eline sağlık kuzum...kpop denince dbsk'yı bilmemek en büyük hata olur...ama keşke şu ayrılık olayları felan olmasaydı...bu konuda söylenecek çok söz varda yorumlara sığmaz...Allah belanı versin sm demekle yetiniyorum...hala daha jyj'nin sıkı takipçisi olmakla beraber homin nerelere kayboldu demeden geçemiyorum ama ağustosta geleceklermiş sanırım...konuyu çok dağıttım galiba eline sağlık tekrardan:)

Adsız dedi ki...

rica ederim :)) bende sığdıramadım zaten ayrılma yorumlarımı buraya. gerçi yazsaydım terbiyesiz diye tepki alabiliridim :D SM ye küfür ede ede dilimde tüy bitti zaten... jyj'yi bende sıkı sıkı takip ediyorum. inşallah önlerindeki bütün engelleri aşacaklar :) ama cidden homin ortalıklarda yok. onlardan da yeni albüm bekliyorum açıkçası :))

CG dedi ki...

Grubu geçenlerde araştırmaya başladım çünkü neler olduğunu bilmiyordum ve durumları karışık geliyordu. Okudukça fanları olmama rağmen o kadar sinirlendim ki sizi düşünemiyorum, yani o yazmadığın şeyleri yazsan ağzına sağlık derdik hepimiz emin ol :) ben o kadar yazı okudum, okuduğum en iyi özetlerden birisi seninkiydi, teşekkürler. Videolarını koyman da ayrıca hoşuma gitti belirteyim :))

Adsız dedi ki...

teşekkür ederim beğendiğin için :) cassie lerin zaten artık bu konuda SM şirketine söve söve dilinde tüy kalmadı. aslında yazıp rahatlayabilirdim. ama şirket o lafların altından kalkamazdı :D ayrıca ne demek videosuz bi tanıtım yazısı eksik olurdu benim için :))

Yorum Gönder

Etkiketler

2012 (2) 2013 (1) 3İdots (1) 49days (3) A Gentleman's Dignity (1) Aashiqui (1) Aditya Roy Kapoor (2) AGD (1) ailee (1) Alia Bhatt (1) aliee (1) andrea chen (1) ariel lin (3) b2st (9) bap (1) beast (11) Bigbang (4) blogger ödülleri (1) boa (2) bolin chen (3) Bollywood (2) btob (2) buluşma (3) bunlara artık bir isim vermek lazım ya (19) buse (34) büşra (12) cadı (1) chanyeol (1) chen you qing (1) chuno (2) cityhunter (3) Cnblue (4) Cross Gene (2) cyrano (1) dahee (1) Dan Worrawech (1) dating agency (1) Davichi (1) dbsk (3) December (1) diğer (1) diğer... (25) ding li wei (1) donghae (2) dongwoo (1) dongwoon (2) Drama/Film (18) dreamhigh (1) dujun (2) düşündüklerim (1) ELF (2) erich gonzales (1) eunhyuk (2) evrensel değerler (1) exo (1) favoriler (1) film (2) first love (1) FTısland (3) geunchogo (3) gikwang (2) gyebaek (1) Ha Ji Won (1) Han Ji Min (1) hangeng (1) hayeonsoo (2) heechul (2) henry (1) heo yi jae (1) Hindistan (1) hoya (1) Hyun Bin (1) hyunseung (2) iljimae (1) İnfinite (3) Ji Hyun Woo (1) ji sung (1) jonghyun (2) jumong (1) jung ryu won (1) junhyung (4) jyj (2) K-rock (1) K.will (1) Kajol (1) kangin (2) Kdrama (13) kibum (1) kim kyung min (1) king of dramas (1) kişisel (4) kitap (1) Kmovie (1) Kpop (17) Kyuhyun (6) ledapple (1) lee bo young (1) lee jong hyuk (1) Lee Seo Jin (1) leeteuk (2) li da ren (1) love sick (2) maggie (1) mario maurer (1) mblaq (4) midnight (2) mim (21) misa (2) missa (2) monstar (2) Moon Chae Won (1) mubankistanbul (2) My Name is Khan (1) mygirl (1) myungsoo (1) ne var ne yok (2) nell (1) nightsun (18) oh ji ho (1) OST (4) öğrencilik (1) park shi hoo (1) parkhyoshin (1) princessman (1) Prosecutor Princess (1) protecttheboss (2) QIHM (1) ren (1) ryeowook (2) saçmalamalar (1) safirmavisi (1) Sat2Mon (1) secretgarden (3) Shahrukh Khan (1) shindong (2) Shradda Kapoor (2) Sidharth Malhotra (1) single dad in love (1) siwon (4) Sj (3) SNSD (1) sooyoung (1) Student Of The Year (1) suddenly it's magic (1) Suju (12) sunggyu (2) sungjong (1) sungmin (2) sungyeol (1) sunny wang (1) şarkı çevirisi (2) T-ara (1) takıntı şarkılar (8) Tayland (2) thai movie (1) The Melody (1) Trax (1) TVXQ (3) ukiss (2) Varun Dhawan (1) Victoria Sung (1) Wonder girls (2) woohyun (1) yanlış numara (1) yeni yıl (2) Yesung (4) Yiruma (1) yisan (1) yok artık (1) Yoo In Na (1) yoseob (3) zelo (1) zhoumi (3)