13 Ocak 2012 Cuma

Yeniden...

bu aralar böyle kar yağmasını istiyorum :)


yazıyı okurken lütfen bu şarkıyı dinleyin :)

beni kontrol etmeye deniyorsun... bu acıtıyor...
ağlamadan geçirdiğim zamanları sayıyorum...
bir daha asla karılaşmamıza izin verme...(SJ-kry Let's not)

bazen yeniden yaşamak isteriz bazı anları... tekrar tekrar hiç unutmamak istercesine... ama sadece bir yere kadar mutlu eder sizi sonrası sadece acı.... Nedense bugün birşeyler fark ettim... uzun zamandır kendi kendime yaptığım hatırladığım bu anılar sadece acı veriyormuş bana. Hatalarımdan ders almak yerine onları üzerine gidip 'neden?' diyerek kendimi kahrettiğimi fark ettim... işin kötüsü bunu o kadar uzun süredir yapıyorum ki, yeni fark ediyorum bunu.... Bir kitapta okumuştum. ''Sizi mutlu eden şeyler mutlaka vardır.sadece fark edin'' fark etmek çokta zor değil... bugün sınavlarım bitti... gelecek döneme kadar pek stres yapamayacağım sanırım... dağılmış odamı toplarken, her yerde her şeyde o anılarında kaldığını gördüm... bu yüzden onları yavaşça alıp kutularına kaldırdım... Bundan sonrada pek hatırlanmayacak, yavaş yavaş zihnimden silinecek ayrıntılar kaldı aklımda...

bunları yaptıktan sonra kafamı kaldırıp etrafıma baktım :)) ve beni mutlu eden şeyleri gördüm :)

Ailem'ı arkadaşlarımı...aslında hepsi ile mutluydum ben sadece farkında değildim... uzun bir uykudan uyanmış ama yorgun hissediyorum kendimi...

her kötü hissetiğimde ''bak kızııııımm bu böyle gitmez sana söyliyiim'' diyen biricik arkadaşım :))
sizlerle tanışmak konuşmak sohbet etmek harika zaten :)

her sabah bacısını unutmayan ve bana 'günaydın :)' mesajı atan kuzum :)

hele o msn muhabbetleri yokmu :)) (gerçi bir gün cadım msn yi açmayı unutyorum diyerek terlik fırlatacak bana :D)

 Mahşallah diyin kuzuma :)

sonra her 2 gün de bir arayan ve ''buseee! hasta olmussun yine seen!'' diyip beni azarlayan resimde gördüğünüz sarı şekerim,bıcırığım :)

bazen tartıştığımız bazen kahkahalara boğulduğumuz sohbet içeresinde bana kızan ama kıyamayan abim :))

her zaman iyiliğimi düşünen ailem :) 

sınav dönemleri her türlü saçmalıklarımı salaklıklarımı çeken ama hiiiç birşey demeyen sıra arkadaşım :))

beni mutlu eden şeylerden sadece bir kaçı :)

Tek bir insan için bunları görmezden gelmişim uzunca bir süre... Ama artık bu böyle değil :) aranızda olmama rağmen aklımda başka birşeyler düşünmeme neden olsada, artık değil... O olsada olmasada birşey değişmiyor... Ama en iyisi olmaması... :)) hepinizi çok seviyorum :)) benim için gerçekten değerlisiniz :))

sınavların bitmesiyle artık rahatım bir süre için :) bu aralar yazarım bol bol :)) görüşmek üzere...

0 yorum:

Yorum Gönder

Etkiketler

2012 (2) 2013 (1) 3İdots (1) 49days (3) A Gentleman's Dignity (1) Aashiqui (1) Aditya Roy Kapoor (2) AGD (1) ailee (1) Alia Bhatt (1) aliee (1) andrea chen (1) ariel lin (3) b2st (9) bap (1) beast (11) Bigbang (4) blogger ödülleri (1) boa (2) bolin chen (3) Bollywood (2) btob (2) buluşma (3) bunlara artık bir isim vermek lazım ya (19) buse (34) büşra (12) cadı (1) chanyeol (1) chen you qing (1) chuno (2) cityhunter (3) Cnblue (4) Cross Gene (2) cyrano (1) dahee (1) Dan Worrawech (1) dating agency (1) Davichi (1) dbsk (3) December (1) diğer (1) diğer... (25) ding li wei (1) donghae (2) dongwoo (1) dongwoon (2) Drama/Film (18) dreamhigh (1) dujun (2) düşündüklerim (1) ELF (2) erich gonzales (1) eunhyuk (2) evrensel değerler (1) exo (1) favoriler (1) film (2) first love (1) FTısland (3) geunchogo (3) gikwang (2) gyebaek (1) Ha Ji Won (1) Han Ji Min (1) hangeng (1) hayeonsoo (2) heechul (2) henry (1) heo yi jae (1) Hindistan (1) hoya (1) Hyun Bin (1) hyunseung (2) iljimae (1) İnfinite (3) Ji Hyun Woo (1) ji sung (1) jonghyun (2) jumong (1) jung ryu won (1) junhyung (4) jyj (2) K-rock (1) K.will (1) Kajol (1) kangin (2) Kdrama (13) kibum (1) kim kyung min (1) king of dramas (1) kişisel (4) kitap (1) Kmovie (1) Kpop (17) Kyuhyun (6) ledapple (1) lee bo young (1) lee jong hyuk (1) Lee Seo Jin (1) leeteuk (2) li da ren (1) love sick (2) maggie (1) mario maurer (1) mblaq (4) midnight (2) mim (21) misa (2) missa (2) monstar (2) Moon Chae Won (1) mubankistanbul (2) My Name is Khan (1) mygirl (1) myungsoo (1) ne var ne yok (2) nell (1) nightsun (18) oh ji ho (1) OST (4) öğrencilik (1) park shi hoo (1) parkhyoshin (1) princessman (1) Prosecutor Princess (1) protecttheboss (2) QIHM (1) ren (1) ryeowook (2) saçmalamalar (1) safirmavisi (1) Sat2Mon (1) secretgarden (3) Shahrukh Khan (1) shindong (2) Shradda Kapoor (2) Sidharth Malhotra (1) single dad in love (1) siwon (4) Sj (3) SNSD (1) sooyoung (1) Student Of The Year (1) suddenly it's magic (1) Suju (12) sunggyu (2) sungjong (1) sungmin (2) sungyeol (1) sunny wang (1) şarkı çevirisi (2) T-ara (1) takıntı şarkılar (8) Tayland (2) thai movie (1) The Melody (1) Trax (1) TVXQ (3) ukiss (2) Varun Dhawan (1) Victoria Sung (1) Wonder girls (2) woohyun (1) yanlış numara (1) yeni yıl (2) Yesung (4) Yiruma (1) yisan (1) yok artık (1) Yoo In Na (1) yoseob (3) zelo (1) zhoumi (3)