2 Şubat 2012 Perşembe

Super Junior (Kyuhyun-Yesung) Your Eyes - Senin Gözlerin





4. Albümden olan bu şarkıyı çok severim :) Kyuhyun ve yesung iki sevdiğim ses olunca e tabi bayıldım şarkıya :Dsözlerinide merak ettim çevirdim. şarkıyla birlikte okursanız daha anlamlı olur :))






Geçmişteki bütün eksikliklerimi silmek istedim.

Benim gibi birisi sana hiç bir şey veremiyor gibi görünüyor.

Benim içimde, köşede gizleyip sakladığım sadece sen varsın,

Saimimiyetimi daha önce sana bir kez bile göstermedim.

Sadece bir kere bana dönüp

Sen hala çok uzakta değilmiş gibi görünüyorsun

Hala hatırlıyormusun, sadece benim için olduğuna mı inanıyorsun

Beni ne kadar daha yanında tutabileceğini biliyomusun.

Bu koskocaman dünyada sadece bir kişi var (sadece seni istiyorum)

Bunları biliyormuydun?

Mevsimler geçmeden önce,zaman uzaklaşmadan önce

Kalbimi sana vermeye çalışıyordum ama çok geç kaldım...

Terredüt ettim,durdum sonra da ezildim

Eğer hala oradaysan, ben bir aptalım, affet beni

Biraz daha (biraz daha) birkaç adım daha at (bir kaç adım daha at) ve ben orada olacağım.

Hala hatırlıyormusun, sadece benim için olduğuna mı inanıyorsun

Beni ne kadar daha yanında tutabileceğini biliyomusun.

Bu koskocaman dünyada sadece bir kişi var (sadece benim için)

Ağlamak istedim o gece,ve rüyamı unutmak istedim.

Kollarımla seni sıkı sıkı sarmak

Ve hiç bırakmamak istedim

Hala hatırlıyormusun, sadece benim için olduğuna mı inanıyorsun

Beni ne kadar daha yanında tutabileceğini biliyomusun.

Bu koskocaman dünyada sadece bir kişi var (sadece seni istiyorum)

Bunları biliyormuydun?

Çeviri: Nightsun 
Kaynak: Sjworld.net





aa unutmadan :D kyuhyun'un doğum günü bugün. :D
iyi ki doğmuşsun ballad prensi. sesiyle beni ağlatabilen(bi Jae birde bu T.T ikiside ağlatıyor be T.T) ama aynı zamanda SJ'yi dinlememe sebep olan dinledikçe daha çok sevdiren, aynı zamanda yaptığı ''evil''lik ile beni güldüren insan. iyi ki doğdun :))

0 yorum:

Yorum Gönder

Etkiketler

2012 (2) 2013 (1) 3İdots (1) 49days (3) A Gentleman's Dignity (1) Aashiqui (1) Aditya Roy Kapoor (2) AGD (1) ailee (1) Alia Bhatt (1) aliee (1) andrea chen (1) ariel lin (3) b2st (9) bap (1) beast (11) Bigbang (4) blogger ödülleri (1) boa (2) bolin chen (3) Bollywood (2) btob (2) buluşma (3) bunlara artık bir isim vermek lazım ya (19) buse (34) büşra (12) cadı (1) chanyeol (1) chen you qing (1) chuno (2) cityhunter (3) Cnblue (4) Cross Gene (2) cyrano (1) dahee (1) Dan Worrawech (1) dating agency (1) Davichi (1) dbsk (3) December (1) diğer (1) diğer... (25) ding li wei (1) donghae (2) dongwoo (1) dongwoon (2) Drama/Film (18) dreamhigh (1) dujun (2) düşündüklerim (1) ELF (2) erich gonzales (1) eunhyuk (2) evrensel değerler (1) exo (1) favoriler (1) film (2) first love (1) FTısland (3) geunchogo (3) gikwang (2) gyebaek (1) Ha Ji Won (1) Han Ji Min (1) hangeng (1) hayeonsoo (2) heechul (2) henry (1) heo yi jae (1) Hindistan (1) hoya (1) Hyun Bin (1) hyunseung (2) iljimae (1) İnfinite (3) Ji Hyun Woo (1) ji sung (1) jonghyun (2) jumong (1) jung ryu won (1) junhyung (4) jyj (2) K-rock (1) K.will (1) Kajol (1) kangin (2) Kdrama (13) kibum (1) kim kyung min (1) king of dramas (1) kişisel (4) kitap (1) Kmovie (1) Kpop (17) Kyuhyun (6) ledapple (1) lee bo young (1) lee jong hyuk (1) Lee Seo Jin (1) leeteuk (2) li da ren (1) love sick (2) maggie (1) mario maurer (1) mblaq (4) midnight (2) mim (21) misa (2) missa (2) monstar (2) Moon Chae Won (1) mubankistanbul (2) My Name is Khan (1) mygirl (1) myungsoo (1) ne var ne yok (2) nell (1) nightsun (18) oh ji ho (1) OST (4) öğrencilik (1) park shi hoo (1) parkhyoshin (1) princessman (1) Prosecutor Princess (1) protecttheboss (2) QIHM (1) ren (1) ryeowook (2) saçmalamalar (1) safirmavisi (1) Sat2Mon (1) secretgarden (3) Shahrukh Khan (1) shindong (2) Shradda Kapoor (2) Sidharth Malhotra (1) single dad in love (1) siwon (4) Sj (3) SNSD (1) sooyoung (1) Student Of The Year (1) suddenly it's magic (1) Suju (12) sunggyu (2) sungjong (1) sungmin (2) sungyeol (1) sunny wang (1) şarkı çevirisi (2) T-ara (1) takıntı şarkılar (8) Tayland (2) thai movie (1) The Melody (1) Trax (1) TVXQ (3) ukiss (2) Varun Dhawan (1) Victoria Sung (1) Wonder girls (2) woohyun (1) yanlış numara (1) yeni yıl (2) Yesung (4) Yiruma (1) yisan (1) yok artık (1) Yoo In Na (1) yoseob (3) zelo (1) zhoumi (3)