26 Şubat 2012 Pazar

Zaman geçerken...





Bu şarkıyı açın ve okumaya başlayın :)

yazmak istedim yine... bu aralar çok kişisel takılıyorum burda nedense... kısa zamanda düzelir inşallah bu durum...

Özlemekten bahsetmeyeceğim yine. Ya da unutamamaktan... bu tip şeyler yok artık... etrafımdaki insanların kalıplaşmışlığı... düşünmekten bile üşenen insanların var olduğu bir yerde yaşıyorum... hiç kimsenin ne gerçek yüzünü görebiliyor nede güvenebiliyorum. hele bazılarını görmek bile istemiyorum... o derecede....


bazen gidebilmeyi istiyorum burdan... oda olmuyor malesef... Sadece beni mutlu eden şeylerle yaşıyorum artık. 







hüzünlerimi söylüyorum şimdi işte size... kış gitsin bahar gelsin istiyorum... görmek istediğim insanlar var uzaklarda... onları görmek istiyorum... 



son günlerde duyduğum şeyler hiçte iyi değil hakkımda. Banane diyip geçiyorum, aldırmıyorum ama hala o acınında izlerini taşıyorum... evet sindiremedim bunu. hala da öyle. en çok güvendiğim insandı oysaki o. yada ben öyle zannediyordum... kaç oldu artık bilmiyorum ona lanet edeli, küfür edeli... Elimden gelen herşeyi yaptığımı zannediyorum. nedenini öğrenmeye çalıştım... konuşmaya çalıştım olmadı... şimdi ise bıraktım herşeyi. Ne geçen yılları ne de arkadaşlığımızı hatırlayabiliyorum artık.... 







zaman geçerken yavaş yavaş... daha iyi hissediyorum kendimi artık... zamanın ise bir ilaç olduğunu düşünüyorum artık....

0 yorum:

Yorum Gönder

Etkiketler

2012 (2) 2013 (1) 3İdots (1) 49days (3) A Gentleman's Dignity (1) Aashiqui (1) Aditya Roy Kapoor (2) AGD (1) ailee (1) Alia Bhatt (1) aliee (1) andrea chen (1) ariel lin (3) b2st (9) bap (1) beast (11) Bigbang (4) blogger ödülleri (1) boa (2) bolin chen (3) Bollywood (2) btob (2) buluşma (3) bunlara artık bir isim vermek lazım ya (19) buse (34) büşra (12) cadı (1) chanyeol (1) chen you qing (1) chuno (2) cityhunter (3) Cnblue (4) Cross Gene (2) cyrano (1) dahee (1) Dan Worrawech (1) dating agency (1) Davichi (1) dbsk (3) December (1) diğer (1) diğer... (25) ding li wei (1) donghae (2) dongwoo (1) dongwoon (2) Drama/Film (18) dreamhigh (1) dujun (2) düşündüklerim (1) ELF (2) erich gonzales (1) eunhyuk (2) evrensel değerler (1) exo (1) favoriler (1) film (2) first love (1) FTısland (3) geunchogo (3) gikwang (2) gyebaek (1) Ha Ji Won (1) Han Ji Min (1) hangeng (1) hayeonsoo (2) heechul (2) henry (1) heo yi jae (1) Hindistan (1) hoya (1) Hyun Bin (1) hyunseung (2) iljimae (1) İnfinite (3) Ji Hyun Woo (1) ji sung (1) jonghyun (2) jumong (1) jung ryu won (1) junhyung (4) jyj (2) K-rock (1) K.will (1) Kajol (1) kangin (2) Kdrama (13) kibum (1) kim kyung min (1) king of dramas (1) kişisel (4) kitap (1) Kmovie (1) Kpop (17) Kyuhyun (6) ledapple (1) lee bo young (1) lee jong hyuk (1) Lee Seo Jin (1) leeteuk (2) li da ren (1) love sick (2) maggie (1) mario maurer (1) mblaq (4) midnight (2) mim (21) misa (2) missa (2) monstar (2) Moon Chae Won (1) mubankistanbul (2) My Name is Khan (1) mygirl (1) myungsoo (1) ne var ne yok (2) nell (1) nightsun (18) oh ji ho (1) OST (4) öğrencilik (1) park shi hoo (1) parkhyoshin (1) princessman (1) Prosecutor Princess (1) protecttheboss (2) QIHM (1) ren (1) ryeowook (2) saçmalamalar (1) safirmavisi (1) Sat2Mon (1) secretgarden (3) Shahrukh Khan (1) shindong (2) Shradda Kapoor (2) Sidharth Malhotra (1) single dad in love (1) siwon (4) Sj (3) SNSD (1) sooyoung (1) Student Of The Year (1) suddenly it's magic (1) Suju (12) sunggyu (2) sungjong (1) sungmin (2) sungyeol (1) sunny wang (1) şarkı çevirisi (2) T-ara (1) takıntı şarkılar (8) Tayland (2) thai movie (1) The Melody (1) Trax (1) TVXQ (3) ukiss (2) Varun Dhawan (1) Victoria Sung (1) Wonder girls (2) woohyun (1) yanlış numara (1) yeni yıl (2) Yesung (4) Yiruma (1) yisan (1) yok artık (1) Yoo In Na (1) yoseob (3) zelo (1) zhoumi (3)