4 Mart 2012 Pazar

Kısa Kısa :)



bu aralar neyin kafasını yaşıyorum, ne yapıyorum bende bilmiyorum cidden. tek bildiğim artık haftasonları canımın çok sıkıldığı o.O  aslında bunun sebebi havaların acayip soğuk olması. yaz gelsin istiyorum artık T.T Yaz gelsin ben geziyim dolaşıyım falan istiyorum :P


Okuyacak romanlarımda bitti T.T ama yinede yeni kitaba başladım :D 'dünyanın ilk günü' yazarıda beyazıt akman. :) henüz yeni başladım ama konusu Fatih'in istanbul'u fethetmesiyle ilgili olayları anlatıyor :)) birde belirtmeliyim ki yazar 5 yıl derin araştırmalar sonucunda yazmış kitabı :))






Birde The princess man'ı bitirdim :) güzeldi cidden. ama o ağlak sahneleri yazan senaristlerin ben... neyse :D bayağı dramdı ama şaka bir yana :) sevdim bu yüzden :)






Dersler ağır yine bu dönem. çöktüler üzerimize yine T.T Geometri başımın belası zaten. olmuyor arkadaş. geometri ile olmuyor valla! onun dışında bütün sayısal derslerle aram iyi yani :D ha birde saçma sapan ingilizce dersleri dışında. yanlış anlamayın ingilizceyi çok severim hatta orta okulda en sevdiğim derslerden biriydi. taki bu yıla kadar... artık kadının ne anlatmadığı çocuğu ne de kedisi kaldı arkadaş... hayır ben ingilizce öğrenmek istiyorum, bana ne senin kedilerinden. dersten alıkoymak birşey öğretmemek öğretmenlik anlayışına sığar mı?  neyse bunlar aramızda bir sır olarak kalsın :D ben bu aralar yokum yine çünkü sınavlarım var :)) bana bol bol dua edin :) herşey istediğim gibi olsun :))

umarım sizinde herşey istediğiniz gibi olur^^ 

görüşmek üzere ^^


8 yorum:

eskaymak dedi ki...

Sınavların iyi geçer inşallah ^^
Genelde öğrenci kaynatır dersi sizinki terse dönmüş :D

Adsız dedi ki...

kesinlikle :D tam tersi bi durum bizdeki kadın ingilizceden soğuttu resmen -.-

asiruh dedi ki...

Selam bende öğretmenim, keşke her öğrenci senin gibi olsa sürekli ders işlemesek hoca raporlu yippuuu havalarındalar sürekli onlara yıllar sonra ders işlemezsen benim hakkımda senin söylediğin şeylere benzer şeyler söyleyeceklerini anlatıyorum ama anlıyorlar mı bilmiyorum:))Sen kaçıncı sınıfsın bilmiyorum ama benimkiler 10. sınıf kar tatili bitince senin bu yazdıklarından onlara bahsetmeyi düşünüyorum, yine kafalarını biraz ütüleyeceğim:)))

Adsız dedi ki...

hehe :d ütüleyebilirsin :D bende 10.sınıf'ım ama sevdiğim derslerden birinde böyle birşey olunca üzülüyorum açıkcası yıllar sonra 'aa bunu bize falanca hoca öğretmişti hatırlıyorum' demek isterim ben. tabi herkese göre değişiyor bu :)) ama sizin ne öğretmeni olduğunuzu merak ettim şimdi :)

asiruh dedi ki...

canım ben meslek dersi öğretmeniyim çocuk gelişimi bilir misin bilmem herkes bilmiyor genelde:)) senin bloguda takip edeyimde öğrenciler ne düşünüyor daha iyi anlarım:)Hoş 9. sınıf kardeşim var ondan bol bol öğreniyorum ama liselilerin bloglarını takip etmeyi seviyorum böylece onları daha iyi anlıyorum:)zaten yeni öğretmen oldum daha acemiyim:)))

Adsız dedi ki...

meslek dersi öğretmenliğini biliyorum :)) çocuk gelişimi güzeldir, bir kaç arkadaşım o bölümde okuyor :) yalnız ben öğrencilikten bazen yakınan bazende seven bi insanım :D birde bu blog'da uzakdoğu ile başka şeyleride bulabilirsin^^

asiruh dedi ki...

Blogunun uzak doğu ile ilgili olduğunu biliyorum, zaten o sayede keşfettim.Ama bir taşla iki kuş vurmak denir buna(Blogerlerin arada yazdığı bazı kişisel yazılar ilgimi çekiyor).Ben bugüne bugün derste Bigbang Haru Haru ile etkinlik yapmış bir öğretmenim:)))Tabiki ben canım ülkemin küçük bir beldesinde olduğum için ne uzak doğuymuş ne koreymiş burada duyan yok. Benimde öğrencilerim bilseydi de ben arada derste sıkıldıklarında projeksiyondan küçük kurbağa klibi yerine bir K-pop klibi izletip kafaları dağıtsaydık:))
Ayrıca öğrenci olupta yakınmamak olur mu bende geçen sene öğrenciydim az yakınmadım:))Hatta derste sıkıldığımda saçlarımla kulaklığı kapatıp cepten TRT deki kore dizisini bile izledim:)))
OOOOOOOooo. KÖTÜ ÖRNEK OLDUM:)
Neyse sen ders çalışıyorsun büyük ihtimalle bu yazdıklarımı görmemiş gibi yap:)
Senin bloğa çok fazla yorum yazdım çok uzun oldu burada bitireyim:))
Hayatta başarılar:))

Adsız dedi ki...

amanın :D ben genellikle ingilizce derslerinde yapıyorum onu :D ayrıca bloguma sık sık yorum bırak lütfen sevinirim :) senin gibi öğretmenim olsun diyorum :D bigbang ile ders işlesin falan :D cidden güzel olurdu. bak kıskandım senin öğrencilerini şimdi :)

Yorum Gönder

Etkiketler

2012 (2) 2013 (1) 3İdots (1) 49days (3) A Gentleman's Dignity (1) Aashiqui (1) Aditya Roy Kapoor (2) AGD (1) ailee (1) Alia Bhatt (1) aliee (1) andrea chen (1) ariel lin (3) b2st (9) bap (1) beast (11) Bigbang (4) blogger ödülleri (1) boa (2) bolin chen (3) Bollywood (2) btob (2) buluşma (3) bunlara artık bir isim vermek lazım ya (19) buse (34) büşra (12) cadı (1) chanyeol (1) chen you qing (1) chuno (2) cityhunter (3) Cnblue (4) Cross Gene (2) cyrano (1) dahee (1) Dan Worrawech (1) dating agency (1) Davichi (1) dbsk (3) December (1) diğer (1) diğer... (25) ding li wei (1) donghae (2) dongwoo (1) dongwoon (2) Drama/Film (18) dreamhigh (1) dujun (2) düşündüklerim (1) ELF (2) erich gonzales (1) eunhyuk (2) evrensel değerler (1) exo (1) favoriler (1) film (2) first love (1) FTısland (3) geunchogo (3) gikwang (2) gyebaek (1) Ha Ji Won (1) Han Ji Min (1) hangeng (1) hayeonsoo (2) heechul (2) henry (1) heo yi jae (1) Hindistan (1) hoya (1) Hyun Bin (1) hyunseung (2) iljimae (1) İnfinite (3) Ji Hyun Woo (1) ji sung (1) jonghyun (2) jumong (1) jung ryu won (1) junhyung (4) jyj (2) K-rock (1) K.will (1) Kajol (1) kangin (2) Kdrama (13) kibum (1) kim kyung min (1) king of dramas (1) kişisel (4) kitap (1) Kmovie (1) Kpop (17) Kyuhyun (6) ledapple (1) lee bo young (1) lee jong hyuk (1) Lee Seo Jin (1) leeteuk (2) li da ren (1) love sick (2) maggie (1) mario maurer (1) mblaq (4) midnight (2) mim (21) misa (2) missa (2) monstar (2) Moon Chae Won (1) mubankistanbul (2) My Name is Khan (1) mygirl (1) myungsoo (1) ne var ne yok (2) nell (1) nightsun (18) oh ji ho (1) OST (4) öğrencilik (1) park shi hoo (1) parkhyoshin (1) princessman (1) Prosecutor Princess (1) protecttheboss (2) QIHM (1) ren (1) ryeowook (2) saçmalamalar (1) safirmavisi (1) Sat2Mon (1) secretgarden (3) Shahrukh Khan (1) shindong (2) Shradda Kapoor (2) Sidharth Malhotra (1) single dad in love (1) siwon (4) Sj (3) SNSD (1) sooyoung (1) Student Of The Year (1) suddenly it's magic (1) Suju (12) sunggyu (2) sungjong (1) sungmin (2) sungyeol (1) sunny wang (1) şarkı çevirisi (2) T-ara (1) takıntı şarkılar (8) Tayland (2) thai movie (1) The Melody (1) Trax (1) TVXQ (3) ukiss (2) Varun Dhawan (1) Victoria Sung (1) Wonder girls (2) woohyun (1) yanlış numara (1) yeni yıl (2) Yesung (4) Yiruma (1) yisan (1) yok artık (1) Yoo In Na (1) yoseob (3) zelo (1) zhoumi (3)