25 Mayıs 2012 Cuma

Mim: Kitaplar...





*bu arada belirtmeden geçemiycem şöyle bir köşem olsaydı ne olurdu yani?! :D



sevgili Be-Pu'm demetim beni mimlemiş :)) hemde en sevdiğim konu hakkında :D Be-Pu'ma teşekkür ediyor ve mime geçiyorum :))


*Ne sıklıkla kitap okursunuz?

tam bir zaman aralığı yok aslında bende ama genellikle boş kaldığım zamanlar okurum :) çünkü sınavlar,dersler falan derken zaman kalmıyor pek :) ama kitap beni sararsa o aralarda sınavım olmazsa bir kitap en fazla 1 hafta gidiyor bende :D

*En sevdiğiniz yazarlar?

J.K Rowling, Adam Faver,Ahmet şerif izgören, George Orwell

*En sevdiğiniz kitaplar?



olasılıksız



Şu hortumlu dünyada fil yalnız bir hayvandır.



Çalıkuşu



Hayvan çiftliği





avcumuzdaki kelebek


*yerli yabancı hangi yazarların kitaplarını tercih edersiniz?

hmm aslında  genelde fantastik şeyleri severim ben :) bu konudan yabancı yazarlar daha iyi gibi :) kişisel gelişim,psikoloji, felsefe gibi alanların yazarlarınıda seviyorum :)

*bugüne kadar en beğendiğin kitap serisi?



Harry potter :D alacakaranlığını okudum ama cık. :D harry potter ile büyüdüm resmen :D evet evet öyle diyebiliriz :))

*en çok hangi tarz kitapları okuyorsun?

bu aralar kişisel gelişim türüne daldım yine :)) tarihi, fantastik kitaplarda okumayı seviyorum :) bilimsel kitaplarda okuyorum ben arada da :D:D hatta en son okuduğum bilimsel kitap 'buluşların Tarihi' idi :D

*En son hangi kitabı okudun?



Fatih sultan mehmet'i ve yaşadığı olayları anlatan 'Dünyanın İlk Günü'  :))

*şu anda hangi kitabı okuyorsun?



Bir Yumak mutluluk :)


*kitap blogları hakkında ne düşünüyorsun?

bir kaç tanesini okudum ama genelde çok sık ziyaret etmiyorum oraları. :) benim sevdiğim türleri başkaları sevmiyor olabiliyor bazen :))

*kitap okumak sizin için ne ifade ediyor?

bana göre normal, monoton,stresli hayatımından sıyrılıp başka diyarlara gitmek, hayal etmektir kitap okumak :) çocukluğumdan beri kitap okuyorum :)) ve bazen çok zaman bulamasamda benim en sevdiğim en mutlu olduğum dünya oralar :))

şu sıralar sınavlarım devam ediyor yine :)) haftaya buralarda at koşturuyor olacağım :D:D bu arada önermek istediğiniz kitaplar varsa  yazabilirsiniz :)) mimi paslıycak kişide bulamadım bu arada :D  neyse kalsın bu böyle :D



2 yorum:

Asiruh dedi ki...

Dünyanın ilk günü ve bir yumak mutluluk kitaplarını duymuştum listeme aldım. sanırım sende öneriyorsun:)

harry potter serisini kardeşim de çok sever ona tüm seriyi almıştım ama ben okumadım hatta filmini de izlemedim sayılır 2-3 tanesini izledim sadece:)

Adsız dedi ki...

Evet ikiside güzel kitaplar :) seversin sen :)) şu hortumlu dünyada fil yalnız bir hayvandır da güzeldir eskiden hocamız boş saatlerde onun içindeki hikayelerden okurdu :)) onuda okumanı tafsiye ederim :)) harry potter güzeldir ya :) filmlerinide kitaplarını da kaç okumuş izlemişimdir bilmiyorum :)) kitaplarını okumasanda filmlerini izle boş bir zamanında :) ama bana göre kitapları daha güzel tabi :)

Yorum Gönder

Etkiketler

2012 (2) 2013 (1) 3İdots (1) 49days (3) A Gentleman's Dignity (1) Aashiqui (1) Aditya Roy Kapoor (2) AGD (1) ailee (1) Alia Bhatt (1) aliee (1) andrea chen (1) ariel lin (3) b2st (9) bap (1) beast (11) Bigbang (4) blogger ödülleri (1) boa (2) bolin chen (3) Bollywood (2) btob (2) buluşma (3) bunlara artık bir isim vermek lazım ya (19) buse (34) büşra (12) cadı (1) chanyeol (1) chen you qing (1) chuno (2) cityhunter (3) Cnblue (4) Cross Gene (2) cyrano (1) dahee (1) Dan Worrawech (1) dating agency (1) Davichi (1) dbsk (3) December (1) diğer (1) diğer... (25) ding li wei (1) donghae (2) dongwoo (1) dongwoon (2) Drama/Film (18) dreamhigh (1) dujun (2) düşündüklerim (1) ELF (2) erich gonzales (1) eunhyuk (2) evrensel değerler (1) exo (1) favoriler (1) film (2) first love (1) FTısland (3) geunchogo (3) gikwang (2) gyebaek (1) Ha Ji Won (1) Han Ji Min (1) hangeng (1) hayeonsoo (2) heechul (2) henry (1) heo yi jae (1) Hindistan (1) hoya (1) Hyun Bin (1) hyunseung (2) iljimae (1) İnfinite (3) Ji Hyun Woo (1) ji sung (1) jonghyun (2) jumong (1) jung ryu won (1) junhyung (4) jyj (2) K-rock (1) K.will (1) Kajol (1) kangin (2) Kdrama (13) kibum (1) kim kyung min (1) king of dramas (1) kişisel (4) kitap (1) Kmovie (1) Kpop (17) Kyuhyun (6) ledapple (1) lee bo young (1) lee jong hyuk (1) Lee Seo Jin (1) leeteuk (2) li da ren (1) love sick (2) maggie (1) mario maurer (1) mblaq (4) midnight (2) mim (21) misa (2) missa (2) monstar (2) Moon Chae Won (1) mubankistanbul (2) My Name is Khan (1) mygirl (1) myungsoo (1) ne var ne yok (2) nell (1) nightsun (18) oh ji ho (1) OST (4) öğrencilik (1) park shi hoo (1) parkhyoshin (1) princessman (1) Prosecutor Princess (1) protecttheboss (2) QIHM (1) ren (1) ryeowook (2) saçmalamalar (1) safirmavisi (1) Sat2Mon (1) secretgarden (3) Shahrukh Khan (1) shindong (2) Shradda Kapoor (2) Sidharth Malhotra (1) single dad in love (1) siwon (4) Sj (3) SNSD (1) sooyoung (1) Student Of The Year (1) suddenly it's magic (1) Suju (12) sunggyu (2) sungjong (1) sungmin (2) sungyeol (1) sunny wang (1) şarkı çevirisi (2) T-ara (1) takıntı şarkılar (8) Tayland (2) thai movie (1) The Melody (1) Trax (1) TVXQ (3) ukiss (2) Varun Dhawan (1) Victoria Sung (1) Wonder girls (2) woohyun (1) yanlış numara (1) yeni yıl (2) Yesung (4) Yiruma (1) yisan (1) yok artık (1) Yoo In Na (1) yoseob (3) zelo (1) zhoumi (3)