sevgili Asya tutkunu bizi mimlemiş :)) 2010 ve 2011 yılının en beğendiğimiz dramalarını liseteyeceğiz. ancak bende şöyle bir sorun var. ben 2010 yılında drama izlemedim malesef. ben o yılı yaşadığımı bile hatırlamıyorum desem yeridir. çünkü o yıl sınav,taşınma,okul vs vs fazla yoğundu. o yüzden ben listemi 2010-2011 yılındaki dizilerden karışık yapacağım :))
1- Secret Garden (2010)
bu dizi bende unutulmaz. yıllar geçsede hemde. ben bu diziyi sömestra girmeden 1 hafta önce sınavları bitirince başladığımı hatırlıyorum. sonrası malum zaten başından kalkamadım beni bağladı resmen. hızımı alamayıp sömestr tatilinde bir daha izledim ben bu diziyi :D hala izlemeyen varsa tavsiyedir. izlenmelidir :)
2- City Hunter (2011)
bu dizide kendine çok bağlayanlardan. sonunu hiç etmeselerdi iyiydi ama yinede güzel bir diziydi :)) bunu da yaz tatilinde izlemiştim ama yayınlanmasını bitmesini bekleyemeyip izlediğim tek dizi bu :))
3- Gye Baek (2011)
generel gyebaek diye de biliniyor. Lee seo Jin'i tanıyanlar bilir, tarihi dramalara otur ve o dramalara gayette yakışan bir tip olduğundan. ve yeni dizisini bayadır beklediğimden bunuda izlemiş bulunmaktayım :) izlediğim tarihi diziler içinden en güzelide diyebilirim :))
4- Chuno(2011)
köle avcıları olarakta biliniyor bu dizi. oy anam oy. o ne diziydi öyle son bölümünde ağlamıştım bile o derece :) etkisinden uzun süreli kurtulmamış ve ''vay be adamlar ne dizi yapmış!'' dediğim bir dizidir :)
5-Protect The Boss(2011)
izlediğim en güzel komedi dizilerinden biriydi heralde :D Cha kuzenler, patron sekreter ilişkisi, vb... hala aklıma geldikçe gülüyorum :) çok güzeldir tavsiye edilir :))
6- The Princess Man (2011)
tarihi olmasına rağmen büyük bir aşkı işleyen bir diziydi bu :) çokta güzeldi yani kimi zaman ağlattı beni ama harikaydı :))
7-Dream High(2011)
buda izlediğim en güzel gençlik dizilerindendi :))
8-49 Days (2011)
en güzel hayat dersleri tek bir dizideydi bana göre :))
9-King Geunchogo(2010)
baya uzun diye izlemeyenler olabilir :) ama kendisini ben çok sevdim ve izledim o kadar bölüm :D kral geunchogo'un tarihinide biraz bildiğimden. (merak sadece ya :D valla :D) sıkılmadan izledim bu diziyide :))
10-Prosecutor Princess(2010)
savcı prenses olarak ta biliniyor :) geçen yaz izledim :) güzeldi ama beni bağladı diyemiyorum açıkçası :D ama izlemek isterseniz güzeldir :))
ehem. evet mimimiz bittiğine göre sevgili Bez cadılarını ve metropol günlüğünü mimleyebiliriz :))
görüşmek üzere~
Buse~
6 yorum:
Gye Baek ve King Geunchogo izlemedim..Tarihi dizileri seviyorsun anlaşılan.Ve bütün yorumlarına katılıyorum sadece Secret Garden ve Prosecutor Princess hakkında görüşlerimiz pek benzemiyor.fakat sende haklısın (:
Secret Garden çok güzeldi sana katılıyorum :) Tarihi diziler pek ilgimi çekmediği için izlemiyorum fakat öyle bir anlattın ki bir an izleyesim geldi :D özellikle Gya Bæk dikkatimi çekmiş bulunmakta :D
aa. gyebaek harikaydı ya. :D ciddi olarak izlemeni tavsiye ediyorum bölümleri de çok fazla değil 36 bölümcük :D:D
secret garden bana çok güzel geldi :) nasıl desem her repliği ayrı güzeldi ya :)) Prosecutor Princess'de ise çok sıkılmıştım bir ara ama yinede diziyi bitirmiştim :)) sıkılmama rağmen güzeldi :)
Peki o zaman izleyeceğim böyle dedin benim daha da dikkatimi çekti :D
iyi seyirler diliyorum o zaman :D
Yorum Gönder