11 Haziran 2012 Pazartesi

Nerde kalmıştım?? :D



Blogu birden çok boş gördüm ben :D en son postumuzu  4 haziranda göstermişiz yani -.- neyse benim yazı çalışmaları sürüyor yine :D (birde üşenmesem çok süper olucak :D) onun dışında, tatil mod on bende. :D acısını  çıkarıyorum bütün yılın uyudukça uyuyorum uleyn! :D şimdi böyle çok uyuyunca bünye bir 'hop kardeşim ne oluyor?!' dedi resmen. geçen gün sabaha kadar uyuyamadım yav. :D ben uyuyamıyınca sıkılıyorum birde. Müzüik dinleyeyim dedim. dinlemez olaydım. -_-


o mp3'ün pis,uyuz olan özelliği yüzünden,(rastgele özelliği şarkıları karışık seçiyor.) Bigbang-Tonight çıktı. -.- artık o hareketli şarkıyla uykum varsada yok artık kardeşim. -.- yok yani kaçtı o uyku :D bu seferde evde dolaşmaya başladım, telefonla oynadım falan :D en son büşraya mesaj attığımı hatırlıyorum gecenin beşinde :D sonrasında uyumuşum zaten.  onun dışında sürüyle dizi film izliyorum, bitince daha doğrusu üşengeçliğim bitince onlarında yazılarını yazacağım :D 

normal tatil modundayım yav işte :D kitap okuyorum müzik dinliyorum falan :D büyük bir ihtimalle haftaya yalovaya gideceğim.Aynı zamanda haftaya Büşra'nın LYS sınavı var :) (umarım yanlış hatırlamıyorum :D) sonraki haftada büşra'nın  sınavı var :D umarım ikiside iyi geçer ve istediği bölümü kazanır kuzum :) büyük bir ihtimalle yalova'da da internetim olacak sanırım :D -sanırım diyorum çünkü babam her an vazgeçebilir :D- ama ben vazgeçirmem arkadaş onu! :D yakında size bir grup tanıtımı yazıcağım, o zamana kadar görüşmek üzere... :) 


not: klasik saçma daldan dala atlayan yazılarımdan biri oldu yine -_- 
yine not: başlığı çok takmayın :D:D

0 yorum:

Yorum Gönder

Etkiketler

2012 (2) 2013 (1) 3İdots (1) 49days (3) A Gentleman's Dignity (1) Aashiqui (1) Aditya Roy Kapoor (2) AGD (1) ailee (1) Alia Bhatt (1) aliee (1) andrea chen (1) ariel lin (3) b2st (9) bap (1) beast (11) Bigbang (4) blogger ödülleri (1) boa (2) bolin chen (3) Bollywood (2) btob (2) buluşma (3) bunlara artık bir isim vermek lazım ya (19) buse (34) büşra (12) cadı (1) chanyeol (1) chen you qing (1) chuno (2) cityhunter (3) Cnblue (4) Cross Gene (2) cyrano (1) dahee (1) Dan Worrawech (1) dating agency (1) Davichi (1) dbsk (3) December (1) diğer (1) diğer... (25) ding li wei (1) donghae (2) dongwoo (1) dongwoon (2) Drama/Film (18) dreamhigh (1) dujun (2) düşündüklerim (1) ELF (2) erich gonzales (1) eunhyuk (2) evrensel değerler (1) exo (1) favoriler (1) film (2) first love (1) FTısland (3) geunchogo (3) gikwang (2) gyebaek (1) Ha Ji Won (1) Han Ji Min (1) hangeng (1) hayeonsoo (2) heechul (2) henry (1) heo yi jae (1) Hindistan (1) hoya (1) Hyun Bin (1) hyunseung (2) iljimae (1) İnfinite (3) Ji Hyun Woo (1) ji sung (1) jonghyun (2) jumong (1) jung ryu won (1) junhyung (4) jyj (2) K-rock (1) K.will (1) Kajol (1) kangin (2) Kdrama (13) kibum (1) kim kyung min (1) king of dramas (1) kişisel (4) kitap (1) Kmovie (1) Kpop (17) Kyuhyun (6) ledapple (1) lee bo young (1) lee jong hyuk (1) Lee Seo Jin (1) leeteuk (2) li da ren (1) love sick (2) maggie (1) mario maurer (1) mblaq (4) midnight (2) mim (21) misa (2) missa (2) monstar (2) Moon Chae Won (1) mubankistanbul (2) My Name is Khan (1) mygirl (1) myungsoo (1) ne var ne yok (2) nell (1) nightsun (18) oh ji ho (1) OST (4) öğrencilik (1) park shi hoo (1) parkhyoshin (1) princessman (1) Prosecutor Princess (1) protecttheboss (2) QIHM (1) ren (1) ryeowook (2) saçmalamalar (1) safirmavisi (1) Sat2Mon (1) secretgarden (3) Shahrukh Khan (1) shindong (2) Shradda Kapoor (2) Sidharth Malhotra (1) single dad in love (1) siwon (4) Sj (3) SNSD (1) sooyoung (1) Student Of The Year (1) suddenly it's magic (1) Suju (12) sunggyu (2) sungjong (1) sungmin (2) sungyeol (1) sunny wang (1) şarkı çevirisi (2) T-ara (1) takıntı şarkılar (8) Tayland (2) thai movie (1) The Melody (1) Trax (1) TVXQ (3) ukiss (2) Varun Dhawan (1) Victoria Sung (1) Wonder girls (2) woohyun (1) yanlış numara (1) yeni yıl (2) Yesung (4) Yiruma (1) yisan (1) yok artık (1) Yoo In Na (1) yoseob (3) zelo (1) zhoumi (3)