8 Eylül 2012 Cumartesi

Neler yaptık?



bu başlık klasikleşti bence artık :D seri yazısı mı yapsam bunuda :D neyse ben bunu düşüneyim bir ara :D evet efendim malum yazacak birşey bulamayınca -yine ve yine-  son zamanlarda neler yaptığımızdan haber vereyim dedim bende :))




öncelikle ben eylül ayına hızlı -baya hızlı- bir giriş yapmış bulunmaktayım hatta dün hangi gün olduğunu bilmiyordum ben. tarihe bakınca ''ne çabuk ayın 7'si olmuş lan?!'' dedim kendi kendime.  'neyle uğraştın ki bu kadar farkına varmadın günlerin?' diye sorarsanız dershaneye başladım derim... -.- 



hangi kafayla yazıldıysam artık. ama herkesde 2 yıl önceden sınav çalışmasına başlamamın daha iyi olacağını söyleyince bir çelişkide kalıp dershanede buldum kendimi. geçen pazartesi onun sınıf belirleme sınavına girdim işte. -.-
Gayet sakin rahat rahat arada bir sallaya sallaya çıktım -hep fizik yüzünden hep-  hatta erken çıktım. bundan daha önceki deneme sınavlarında 2 saat çıkmayan ben erken çıktım. :D aslında bunun soruların zorluk derecesiyle arasında doğru bir orantı var :D -tamam bilimsel konuşmuyorum.- 



Ama o kadar salladım falan filan insan bizi A sınıfına mı koyar abicim ya. -.- ardından hemen derslere başladık zaten ilk gün bir 'noluyoruz lan?!' moduna girdim ama sonradan alıştım tabi :D ilk gün falan dinlemeden  test dayadılar bide. en çok ona uyuz oldum. neyse çok değil allahtan -.- birde okullar açılacak zaten iyice nefes aldırmıycaklar bana -kendim kaşındım hacı. bu totoyu bir şekilde sıkıp üniversiteye girmemiz gerek-




Neyse bu arada büşra ise geçen salı kaydını yaptırarak resmi olarak 'Namık kemal üniversitesi Hemşirelik bölümü' öğrencisi olmuş oldu :D büşra şu an dizi arıyor tekirdağa gideceği için :D gerçi onun okulu biraz daha geç açılıyor :D -haksızlık ama ya-

Gerçi rapor ve fedai işi büşra'da baya stres yaptı ama olsun zafer bizimdir :D -bir ara fedai'yi dövmeyi bile düşünüyorduk o derece- şimdide dizi depolayacakmış tekirdağ'da sıkılırsa diye :D güzel dizi önerileriniz var ise Twitter'dan büşra'ya iletebilirsiniz :D -allahım ben reklam  mı yapıyorum burda?- böyle güzelce kardeş kardeş geçiniyoruz :D 



yakında bilgisayara böyle hüzünlü bakışlar atarım ben. -önümde test yığını ile birlikte.- haftasonumu da dershane el koydu. acılıyım anlıyacağınız. T.T uyuyabildiğim o tek günlerde gitti tabi -biraz daha devam edersem ağlıycam lan. kapatalım burda bence-

neyse efenim şimdilik bu kadar :D baya baya saçma oldu ama idare ediverin artık :P

0 yorum:

Yorum Gönder

Etkiketler

2012 (2) 2013 (1) 3İdots (1) 49days (3) A Gentleman's Dignity (1) Aashiqui (1) Aditya Roy Kapoor (2) AGD (1) ailee (1) Alia Bhatt (1) aliee (1) andrea chen (1) ariel lin (3) b2st (9) bap (1) beast (11) Bigbang (4) blogger ödülleri (1) boa (2) bolin chen (3) Bollywood (2) btob (2) buluşma (3) bunlara artık bir isim vermek lazım ya (19) buse (34) büşra (12) cadı (1) chanyeol (1) chen you qing (1) chuno (2) cityhunter (3) Cnblue (4) Cross Gene (2) cyrano (1) dahee (1) Dan Worrawech (1) dating agency (1) Davichi (1) dbsk (3) December (1) diğer (1) diğer... (25) ding li wei (1) donghae (2) dongwoo (1) dongwoon (2) Drama/Film (18) dreamhigh (1) dujun (2) düşündüklerim (1) ELF (2) erich gonzales (1) eunhyuk (2) evrensel değerler (1) exo (1) favoriler (1) film (2) first love (1) FTısland (3) geunchogo (3) gikwang (2) gyebaek (1) Ha Ji Won (1) Han Ji Min (1) hangeng (1) hayeonsoo (2) heechul (2) henry (1) heo yi jae (1) Hindistan (1) hoya (1) Hyun Bin (1) hyunseung (2) iljimae (1) İnfinite (3) Ji Hyun Woo (1) ji sung (1) jonghyun (2) jumong (1) jung ryu won (1) junhyung (4) jyj (2) K-rock (1) K.will (1) Kajol (1) kangin (2) Kdrama (13) kibum (1) kim kyung min (1) king of dramas (1) kişisel (4) kitap (1) Kmovie (1) Kpop (17) Kyuhyun (6) ledapple (1) lee bo young (1) lee jong hyuk (1) Lee Seo Jin (1) leeteuk (2) li da ren (1) love sick (2) maggie (1) mario maurer (1) mblaq (4) midnight (2) mim (21) misa (2) missa (2) monstar (2) Moon Chae Won (1) mubankistanbul (2) My Name is Khan (1) mygirl (1) myungsoo (1) ne var ne yok (2) nell (1) nightsun (18) oh ji ho (1) OST (4) öğrencilik (1) park shi hoo (1) parkhyoshin (1) princessman (1) Prosecutor Princess (1) protecttheboss (2) QIHM (1) ren (1) ryeowook (2) saçmalamalar (1) safirmavisi (1) Sat2Mon (1) secretgarden (3) Shahrukh Khan (1) shindong (2) Shradda Kapoor (2) Sidharth Malhotra (1) single dad in love (1) siwon (4) Sj (3) SNSD (1) sooyoung (1) Student Of The Year (1) suddenly it's magic (1) Suju (12) sunggyu (2) sungjong (1) sungmin (2) sungyeol (1) sunny wang (1) şarkı çevirisi (2) T-ara (1) takıntı şarkılar (8) Tayland (2) thai movie (1) The Melody (1) Trax (1) TVXQ (3) ukiss (2) Varun Dhawan (1) Victoria Sung (1) Wonder girls (2) woohyun (1) yanlış numara (1) yeni yıl (2) Yesung (4) Yiruma (1) yisan (1) yok artık (1) Yoo In Na (1) yoseob (3) zelo (1) zhoumi (3)