12 Ekim 2012 Cuma

Takıntı Şarkılar -Part 2-


(Biriside bana bunları alsın arkadaş çok mu şey istiyorum!! :D)


Öncelikle herkese bir merhaba :)) bayadır yokuz blogda farkındayız ama malum büşra tekirdağ'da eh ben de okul ve dershanede ygs-lys çalışması içerisinde. ehem neyse efenim klasik öğrenci hayatı yaşıyoruz işte daha ne diyelim. 

Bu yazıda ise takıntı şarkılarımın 2. kısmını vereceğim :D ''hani birincisi nerdeki yav'' derseniz sizi buraya alalım. neyse biz yeni takıntı şarkılarımla devam edelim. :D





nasıl anlatsam ben bu şarkıyı!! Ukiss cidden korede hak ettiği değeri göremeyen bir grup ama şarkılarıda bir o kadar harikadır. Bu şarkıyı ise çıktığından beri dinliyorum :)) 





''yine mi midnight?!'' diyeceksiniz ama ben bu şarkıyı çok seviyorum be arkadaş. japoncasının hem klibi hemde şarkısı harika olmuş. genelde korece şarkıların japonca versiyonlarını sevmem ama bu harika muhteşem hatta mikmmel! :D 




BTOB ise yeni çaylaklardan biliyorsunuz ki. 2. albümleri 'Wow' da çıktı. çıkış parçalarıda güzel ama ben bu şarkıyı daha çok sevdim :)) 




aslında bugünlerde bu şarkıyı daha çok dinliyorum. ilk sıraya mı yazsaydım acaba? neyse :D TVXQ sonunda beklenen comeback'ı yaptı. kısacası krallar geri döndü. ben diyim 10 siz diyin şarkı çıktığından beri, 'kacimaaaaaağ' diyerek dolaşıyorum resmen. :D öyle bir sevilesi şarkı yani :D pop olmasının bakımından sabahları benim açımdan dinlemek iyi oluyor -sabahın 6sında kalkınca tabi :D-




Yine Ukiss'ın 7. mini albümünden bir şarkı. aslında o albümün hepsini dinlemelisiniz. her şarkı çok güzel bence :)) bugünlerdede büşra ile benim dilimize takıldı bu şarkı :))




ah bu şarkı. hyunseung'u sesi ayrı bir harika zaten :)) buda trouble maker ikilisinin ilk albümünden solosu. harika söylüyor :))




KRY üçlüsü her zaman ballad favorimdir :)) bu şarkı ise Başrolünde Donghae'nin olduğu dizi Miss Panda and hedgehog'un ost'sinden :) ağlatacak türde bir şarkı değil ama sevimli tatlı böyle :D




buna takıntı değilde alışkanlık diyelim artık. bu güzel sesli insanı sevmemek mümkün değil zaten :))


evet şimdilik bu kadar olurda testlerden başımı kaldırırsam gelirim yine :D 


Görüşmek üzere...
Buse ~

0 yorum:

Yorum Gönder

Etkiketler

2012 (2) 2013 (1) 3İdots (1) 49days (3) A Gentleman's Dignity (1) Aashiqui (1) Aditya Roy Kapoor (2) AGD (1) ailee (1) Alia Bhatt (1) aliee (1) andrea chen (1) ariel lin (3) b2st (9) bap (1) beast (11) Bigbang (4) blogger ödülleri (1) boa (2) bolin chen (3) Bollywood (2) btob (2) buluşma (3) bunlara artık bir isim vermek lazım ya (19) buse (34) büşra (12) cadı (1) chanyeol (1) chen you qing (1) chuno (2) cityhunter (3) Cnblue (4) Cross Gene (2) cyrano (1) dahee (1) Dan Worrawech (1) dating agency (1) Davichi (1) dbsk (3) December (1) diğer (1) diğer... (25) ding li wei (1) donghae (2) dongwoo (1) dongwoon (2) Drama/Film (18) dreamhigh (1) dujun (2) düşündüklerim (1) ELF (2) erich gonzales (1) eunhyuk (2) evrensel değerler (1) exo (1) favoriler (1) film (2) first love (1) FTısland (3) geunchogo (3) gikwang (2) gyebaek (1) Ha Ji Won (1) Han Ji Min (1) hangeng (1) hayeonsoo (2) heechul (2) henry (1) heo yi jae (1) Hindistan (1) hoya (1) Hyun Bin (1) hyunseung (2) iljimae (1) İnfinite (3) Ji Hyun Woo (1) ji sung (1) jonghyun (2) jumong (1) jung ryu won (1) junhyung (4) jyj (2) K-rock (1) K.will (1) Kajol (1) kangin (2) Kdrama (13) kibum (1) kim kyung min (1) king of dramas (1) kişisel (4) kitap (1) Kmovie (1) Kpop (17) Kyuhyun (6) ledapple (1) lee bo young (1) lee jong hyuk (1) Lee Seo Jin (1) leeteuk (2) li da ren (1) love sick (2) maggie (1) mario maurer (1) mblaq (4) midnight (2) mim (21) misa (2) missa (2) monstar (2) Moon Chae Won (1) mubankistanbul (2) My Name is Khan (1) mygirl (1) myungsoo (1) ne var ne yok (2) nell (1) nightsun (18) oh ji ho (1) OST (4) öğrencilik (1) park shi hoo (1) parkhyoshin (1) princessman (1) Prosecutor Princess (1) protecttheboss (2) QIHM (1) ren (1) ryeowook (2) saçmalamalar (1) safirmavisi (1) Sat2Mon (1) secretgarden (3) Shahrukh Khan (1) shindong (2) Shradda Kapoor (2) Sidharth Malhotra (1) single dad in love (1) siwon (4) Sj (3) SNSD (1) sooyoung (1) Student Of The Year (1) suddenly it's magic (1) Suju (12) sunggyu (2) sungjong (1) sungmin (2) sungyeol (1) sunny wang (1) şarkı çevirisi (2) T-ara (1) takıntı şarkılar (8) Tayland (2) thai movie (1) The Melody (1) Trax (1) TVXQ (3) ukiss (2) Varun Dhawan (1) Victoria Sung (1) Wonder girls (2) woohyun (1) yanlış numara (1) yeni yıl (2) Yesung (4) Yiruma (1) yisan (1) yok artık (1) Yoo In Na (1) yoseob (3) zelo (1) zhoumi (3)