1 Temmuz 2012 Pazar

Parçalar yerine oturdu...



Nasıl desem... iyiyim bugünlerde birçok şey olmasına rağmen iyiyim...nazar değmesin ama sanırım kurtuldum o yüklerimden. geçmişte olan geçmişte kaldı. sorgulamıyorumda artık. sadece bitti işte. geçti ve gitti. Geçmişte hayatımın bir parçası olan insanların şimdi birer birer hayatımdan çıkmasıda bunun bir kanıtı heralde. En güvendiğiniz insandan,en iyi arkadaşınız tarafından darbe yiyince bunu bir süre unutamıyorsunuz. ama sonra zamanla geçiyor işte. bakılınca 1-2 yıl olmuş gibi gözüküyor. ama bana bu süre daha da fazla geldi. sanki hiç bitmiycek hiç geçmiycek gibi. kısa bir zaman önce fark ettim artık o zamanın geçtiğini. Bunda kuşkusuz diğer yakına arkadaşlarımında payı var. Büşra gibi... onu uzun zamandır tanımasamda konuştukça konuşasım geldi onunla nedense. çoğu kişiye anlatmadıklarımı büşraya anlattım oda bana... :)) bu blog ortaklığını başlatmamızın en temel nedenide buydu ya işte :)) 



neyse konumuzdan sapmayalım... ne diyorduk? ha! herşey yerine oturdu demiştik...Evet artık öyle iki arada bir derede değilim artık meslek konusunda... Her ne kadar millet beni doktorluk mesleğine uygun görsede, yok abi. o müzeğe götürdüler beni içim kalktı resmen birde. canlı bağırsak gördüm lan resmen! arkadan hoca'da doktor olunca bunları kesip biçicen dedi... ipler koptu bende düşününce 'yok yapamam ben bunu' dedim zaten. 

böylece ikinci seçeneğim olan mimarlık mesleğinin araştırmalarına yöneldim... konuştuğum bir kaç kişide mesleğin önünü açık olduğunu söyledi zaten. Aslında kendi çapımda çizimler yapmayı seviyordum kendimi bildim bileli :D o kadar çok iyi çizemesemde fena değil yani... Neyse artaştırdıkça bölümün puanlarını gördüm ama bunu beni engellemedi.(iç sesim hala zor alırsın o puanları seeen demekle meşgul ya neyse.) bunlar tabi uzun uzun düşünme tartışma araştırma sonuçlarında gerçekleşti. Ciddi olarak bu mesleği yapmak için kendimdeki hevesi görünce 'eh o zaman bizim çalışmalara başlamamız lazım. kısacası dershane lazım.' dedim kendi kendime (yada anneme de söylemiş olabilirim :D) haaa işte orda büyük bir çıkmazdayız canlar. vallahi. en yakınımdaki dershanenin bilmem kaç kilometre uzağımda olduğunu biliyor musunuz siz? birde dershane kalitesi,eğitimi göz önüne alınca kilometre sayısı büyüyor. -.- neyse yerine oturmayan sadece bu parça var. gerisi yerli yerinde maşallah ^^ 

yarın yalova'ya gidiyorum ^.^ ne zaman döneceğim belli değil, internet öyle çok olmayacak ama yazı yazarım yinede :D ama herşeyden önce biraz kafamı dinlemem ve dinlenmem gerekiyor :)) ben dönene kadar kendinize iyi bakın ^.^görüşmek üzere! :))

Buse~

0 yorum:

Yorum Gönder

Etkiketler

2012 (2) 2013 (1) 3İdots (1) 49days (3) A Gentleman's Dignity (1) Aashiqui (1) Aditya Roy Kapoor (2) AGD (1) ailee (1) Alia Bhatt (1) aliee (1) andrea chen (1) ariel lin (3) b2st (9) bap (1) beast (11) Bigbang (4) blogger ödülleri (1) boa (2) bolin chen (3) Bollywood (2) btob (2) buluşma (3) bunlara artık bir isim vermek lazım ya (19) buse (34) büşra (12) cadı (1) chanyeol (1) chen you qing (1) chuno (2) cityhunter (3) Cnblue (4) Cross Gene (2) cyrano (1) dahee (1) Dan Worrawech (1) dating agency (1) Davichi (1) dbsk (3) December (1) diğer (1) diğer... (25) ding li wei (1) donghae (2) dongwoo (1) dongwoon (2) Drama/Film (18) dreamhigh (1) dujun (2) düşündüklerim (1) ELF (2) erich gonzales (1) eunhyuk (2) evrensel değerler (1) exo (1) favoriler (1) film (2) first love (1) FTısland (3) geunchogo (3) gikwang (2) gyebaek (1) Ha Ji Won (1) Han Ji Min (1) hangeng (1) hayeonsoo (2) heechul (2) henry (1) heo yi jae (1) Hindistan (1) hoya (1) Hyun Bin (1) hyunseung (2) iljimae (1) İnfinite (3) Ji Hyun Woo (1) ji sung (1) jonghyun (2) jumong (1) jung ryu won (1) junhyung (4) jyj (2) K-rock (1) K.will (1) Kajol (1) kangin (2) Kdrama (13) kibum (1) kim kyung min (1) king of dramas (1) kişisel (4) kitap (1) Kmovie (1) Kpop (17) Kyuhyun (6) ledapple (1) lee bo young (1) lee jong hyuk (1) Lee Seo Jin (1) leeteuk (2) li da ren (1) love sick (2) maggie (1) mario maurer (1) mblaq (4) midnight (2) mim (21) misa (2) missa (2) monstar (2) Moon Chae Won (1) mubankistanbul (2) My Name is Khan (1) mygirl (1) myungsoo (1) ne var ne yok (2) nell (1) nightsun (18) oh ji ho (1) OST (4) öğrencilik (1) park shi hoo (1) parkhyoshin (1) princessman (1) Prosecutor Princess (1) protecttheboss (2) QIHM (1) ren (1) ryeowook (2) saçmalamalar (1) safirmavisi (1) Sat2Mon (1) secretgarden (3) Shahrukh Khan (1) shindong (2) Shradda Kapoor (2) Sidharth Malhotra (1) single dad in love (1) siwon (4) Sj (3) SNSD (1) sooyoung (1) Student Of The Year (1) suddenly it's magic (1) Suju (12) sunggyu (2) sungjong (1) sungmin (2) sungyeol (1) sunny wang (1) şarkı çevirisi (2) T-ara (1) takıntı şarkılar (8) Tayland (2) thai movie (1) The Melody (1) Trax (1) TVXQ (3) ukiss (2) Varun Dhawan (1) Victoria Sung (1) Wonder girls (2) woohyun (1) yanlış numara (1) yeni yıl (2) Yesung (4) Yiruma (1) yisan (1) yok artık (1) Yoo In Na (1) yoseob (3) zelo (1) zhoumi (3)