6 Mayıs 2014 Salı

''Siz Cidden Evlensenize'' Dediğim Çiftler -1


 -yüzüklerde güzelmiş 0.0-




Bazı Dizilerde ve Filmlerde favori çiftlerim vardır :)) Ama kimyaları öyle uyuşuyor ki ''Ciddi Ciddi evlensenize siz, mutlu olurum bak'' diyorum kendi kendime :D part bir olmasının sebebi belki unuttuklarım ve keşvetmediklerim vardır :) onlarıda part 2'de yazarız artık :D




Yoo In Na&Ji Hyun Woo

Queen In Hyun's Man dizisinden favori çiftim. Ama bir dakika, siz sevgilisiniz zaten lan. Tamam evlenin o zaman :D hazır Ji Hyun Woo'da askerden dönmüşken :D Evet bugün askerden döndü Hyun Woo o yüzden düğün tarihi beklemekteyim :D:D




Ha Ji Won&Hyun Bin 

Secret Garden çiftimiz.... ama bunlar nasıl bir çift arkadaş..... ben bu kadar güzel bir ikili görmedim :) (yalan aşağıdakilerin hepsi güzel çiftler böyle -.-)  Ciddi ciddi evlenmenizi düşünüyorum. dfkjgbfg Lee Byung Hun'u everdikten sonra sende evlen annem yani. hiç sorun değil. (;_;)


Park Shi Hoo&Moon Chae Won

 Bunlarda çok iyi uyuşuyorlar ya 0.0 Hele The Princess Man izlediğimde bunlar benim tüylerimi diken diken etmişti 0.0 Finalde ağlatmıştı o derece!! Kısacası sizdende atak bekliyorum skjdgsd


Ariel Lin&Chen Bolin

bunlar benim için çok özel bir çift ya :) In Time With You izlediyseniz beni anlayacaksınız :) ah dizide neler çektirdin şu çocuğa Ariel Lin!! Ayrıca bu çiftimizin,Love Sick diye bir filmide var :) kesinlikle kimyaları çok uyuşuyor bu çiftinde :))


T.T
Han Ji Min&Lee Seo Jin

Bana Yi San izleyipte o malum bölümde ağlamayanı gösterin arkadaş!! T.T Tarihi dizilerin gelmiş geçmiş en güzel çifti bence :)) Ama sorun şu o yıldan beri hala evlenmenizi bekliyorum -.- Lee Seo Jin hadi annem. -.-


Victoria Sung&Zhou Mi

When Love Walked In Dizisinde Dizinin ana çifti olmasada ben yakıştırıyorum arkadaş -.- Şirket içi ilişkiye hazır SM'de destek çıkıyor aksjdjfdg (Sevgili ELF'ler vurmayın.) Ama cidden yakışıyorlar be. :) 



Shraddha Kapoor& Aditya Roy Kapoor

Aashiqui 2 filmden bu çiftimizde. size söylenecek söz yok, adeta birbiriniz için yaratılmışınız T.T yok böyle bir çift. Evlenin hemen, soyadlarınızda aynı zaten yabancılık çekmezsiniz aekjfegf


-şu tatlılığa bak :3-

Ve En iyisi: Ji Sung&Lee bo young

Bu Çiftimiz zaten evli, diğerleri örnek alsınlar diye buraya koydum ajgfdf. Şaka maka en sevdiğim oyuncular evlenince mutlu oldum tabi, şimdi tek istediğim söyle evli bir çift olarak bir projede yer almanız :) Film olur dizi olur hiç fark etmiyor benim için :D 



-şimdilik bu kadar,görüşmek üzere :)

Buse~

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Ne güzel bir yazı olmuş, bende destekliyorum çiftlerimizi özellikle hyun bin ve ha ji won.. Ayrıca Gong Yo ve Yoon eun hye de evlenselerde düğünlerinde göbek atsam dediğim çiftlerden :) bu arada ben de bloguma beklerim, adres yazmiyim adıma tıklarsan çıkar zaten.:)

Yorum Gönder

Etkiketler

2012 (2) 2013 (1) 3İdots (1) 49days (3) A Gentleman's Dignity (1) Aashiqui (1) Aditya Roy Kapoor (2) AGD (1) ailee (1) Alia Bhatt (1) aliee (1) andrea chen (1) ariel lin (3) b2st (9) bap (1) beast (11) Bigbang (4) blogger ödülleri (1) boa (2) bolin chen (3) Bollywood (2) btob (2) buluşma (3) bunlara artık bir isim vermek lazım ya (19) buse (34) büşra (12) cadı (1) chanyeol (1) chen you qing (1) chuno (2) cityhunter (3) Cnblue (4) Cross Gene (2) cyrano (1) dahee (1) Dan Worrawech (1) dating agency (1) Davichi (1) dbsk (3) December (1) diğer (1) diğer... (25) ding li wei (1) donghae (2) dongwoo (1) dongwoon (2) Drama/Film (18) dreamhigh (1) dujun (2) düşündüklerim (1) ELF (2) erich gonzales (1) eunhyuk (2) evrensel değerler (1) exo (1) favoriler (1) film (2) first love (1) FTısland (3) geunchogo (3) gikwang (2) gyebaek (1) Ha Ji Won (1) Han Ji Min (1) hangeng (1) hayeonsoo (2) heechul (2) henry (1) heo yi jae (1) Hindistan (1) hoya (1) Hyun Bin (1) hyunseung (2) iljimae (1) İnfinite (3) Ji Hyun Woo (1) ji sung (1) jonghyun (2) jumong (1) jung ryu won (1) junhyung (4) jyj (2) K-rock (1) K.will (1) Kajol (1) kangin (2) Kdrama (13) kibum (1) kim kyung min (1) king of dramas (1) kişisel (4) kitap (1) Kmovie (1) Kpop (17) Kyuhyun (6) ledapple (1) lee bo young (1) lee jong hyuk (1) Lee Seo Jin (1) leeteuk (2) li da ren (1) love sick (2) maggie (1) mario maurer (1) mblaq (4) midnight (2) mim (21) misa (2) missa (2) monstar (2) Moon Chae Won (1) mubankistanbul (2) My Name is Khan (1) mygirl (1) myungsoo (1) ne var ne yok (2) nell (1) nightsun (18) oh ji ho (1) OST (4) öğrencilik (1) park shi hoo (1) parkhyoshin (1) princessman (1) Prosecutor Princess (1) protecttheboss (2) QIHM (1) ren (1) ryeowook (2) saçmalamalar (1) safirmavisi (1) Sat2Mon (1) secretgarden (3) Shahrukh Khan (1) shindong (2) Shradda Kapoor (2) Sidharth Malhotra (1) single dad in love (1) siwon (4) Sj (3) SNSD (1) sooyoung (1) Student Of The Year (1) suddenly it's magic (1) Suju (12) sunggyu (2) sungjong (1) sungmin (2) sungyeol (1) sunny wang (1) şarkı çevirisi (2) T-ara (1) takıntı şarkılar (8) Tayland (2) thai movie (1) The Melody (1) Trax (1) TVXQ (3) ukiss (2) Varun Dhawan (1) Victoria Sung (1) Wonder girls (2) woohyun (1) yanlış numara (1) yeni yıl (2) Yesung (4) Yiruma (1) yisan (1) yok artık (1) Yoo In Na (1) yoseob (3) zelo (1) zhoumi (3)